Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

veel succes!
werkte super, zijn ook bij divoza te koop.
mirgino schreef:je werkt dan toch aan het laad probleem?
mijn paard gaat er nu weer in na 1x met de trailerlaadhulp

mirgino schreef:hij liep er zo in totdat we een paar keer naar de kliniek geweest zijn en hij steeds versuft terug naar huis [ 1.5 u] moest en verder ging hij niet ergens heen alleen kliniek
na 2x begon hij terug moeilijk te doen en dat werd steeds erger
ik heb nu 1x een rondje gereden ,eruit gehaald even binnen gezet en weer erop en laden is nu na 1x met de lader geen probleem meer
volgens mij geen symptoom, maar gewoon deze oude gewoonte van ik wil er niet op , doorbreken.
ijssnuiver schreef:En waarom niet tijd en energie besteden in het trailerladen?
Zodat je paard vertrouwd raakt met het fenomeen trailer en uit zichzelf de trailer oploopt zonder trailerlaadhulp?
Als je er even tijd en energie in steekt, heb je daar des te langer profijt van.
_hoi schreef:mirgino schreef:hij liep er zo in totdat we een paar keer naar de kliniek geweest zijn en hij steeds versuft terug naar huis [ 1.5 u] moest en verder ging hij niet ergens heen alleen kliniek
na 2x begon hij terug moeilijk te doen en dat werd steeds erger
ik heb nu 1x een rondje gereden ,eruit gehaald even binnen gezet en weer erop en laden is nu na 1x met de lader geen probleem meer
volgens mij geen symptoom, maar gewoon deze oude gewoonte van ik wil er niet op , doorbreken.
Dan verbind hij negatieve dingen met de trailer maar heel goed dat je even wat anders hebt gedaan zodat hij er weer op wil
dat dacht ik ook

mirgino schreef:ijssnuiver schreef:En waarom niet tijd en energie besteden in het trailerladen?
Zodat je paard vertrouwd raakt met het fenomeen trailer en uit zichzelf de trailer oploopt zonder trailerlaadhulp?
Als je er even tijd en energie in steekt, heb je daar des te langer profijt van.
heb je het tegen mij?
ik steek er erg veel tijd in, bijna elke week zetten ze de trailer voor me klaar zodat ik hem kan laden
en dat gaat nu ook prima![]()
ik heb geen hulp meer nodig, dat is maar 1x nodig geweest, en dat is na 5x oefenen geweest dat hij niet verder dan de klep ging en op rust ging staan![]()
toen gaf iemand de tip om het met de lader te doen en sinds die ene! keer laad hij weer makkelijk.
. Las jou reactie later pas.

irmaroossien schreef:Die van mij gaat de trailer wel op maar het duurt zoooo lang.. blijft er gewoon voor staan en ik moet hem voetje voor voetje erop zetten.
.