Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chanice92 schreef:kunnen wij dan gewoon ookal heeft de ander een 'optie' gewoonweg, bijvoorbeeld woensdag zeggen, we nemen der? ik wil namelijk niks voor iemands neus weg halen, alleen we vinden er vanaf foto's en filmpjes ZO LEUK!

geeft niet hoor, ik ken het gevoel. Blijkbaar is de andere partij nog niet 100% overtuigd, ik zou het rustig even afwachten. Ik zie het altijd maar zo: het paard dat voor jou bestemd is kom je vanzelf tegen, zonder andere kopers, want dat is nu eenmaal jóúw paard. Lekker zweverig he
kYliieJ schreef:een paard wat nog tot en met vrijdag ( dat zijn 6 dagen ) als optie staat vind ik zowieso erg lang, zolang zou ik mijn paard niet als optie laten staan, en als ik zelf zou kopen zou ik ook niet de kopers een week lang laten wachte
kYliieJ schreef:Ik zou het hard spelen.
Ik wil dit weekend komen kijken, paard staat een week als optie.
Is het de moeite om te komen kijken mogen we hem dan kopen of wachten jullie tot vrijdag af? Dan gaat het voor mij over er zijn nog genoeg paarden te koop

piezze schreef:Het is inderdaad een harde wereld maar wie het eerst komt (en beslist) die het eerst maalt. Omgekeerd heb ik ook meegemaakt. Eerst een week iets vasthouden en andere kopers afhouden en dan haken ze af. Is net zo goed jammer voor de verkoper.
Overigens vind ik wel dat als de verkoper afspreekt om een paad vast te houden, die zijn afspraak ook moet houden hoor. Maar ik zou als verkoper die afspraak niet gauw maken denk ik. Of ik moet echt vinden dat mijn paard juist bij die mensen heel goed zou terechtkomen. Dat is denk ik het verschil tussen gewone handel en handel met dieren. Daar komt emotie aan te pas.