Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

natascha44 schreef:Idd de koper had dit moeten laten onderzoeken dmv keuring.
Ook is het meer dan 6 maanden geleden dus heeft hij geen poot om op te staan.
Wel erg sneu dat het dan zo moet gaan.
little_king schreef:natascha44 schreef:Idd de koper had dit moeten laten onderzoeken dmv keuring.
Ook is het meer dan 6 maanden geleden dus heeft hij geen poot om op te staan.
Wel erg sneu dat het dan zo moet gaan.
6 maanden, is dat niet als mensen kopen van een bedrijf? Is het bij een particulier niet nog veel korter.
Erg rot dat het dier nu pijn heeft, maar na een half jaar is het inderdaad erg goed mogelijk dat jij van niets wist.
Dus helaas voor de nieuwe eigenaar.
fennayara schreef:maar als uit onderzoek blijkt dat de pony al meer dan een half jaar hk heeft??? dus al toen wij hem hadden..wat natuurlijk kan zijn geweest....pony is immers 17 jaar nu en bij vorige eigenaar fanatiek marathon mennen gedaan heeft............ben ik dan plicht om de pony terug te nemen????
ik wil de mensen met alles helpen natuurlijk en vind het heel erg voor die pony,maar ik kan de pony natuurlijk niet terug nemen,heb geen plaats,en mee betalen aan kosten van da was ik niet echt van plan.
gr patricia
Renske1987 schreef:Toen bij Pro Deo was dat verhaal met die Rubis. Dat werd een welles nietes. Weet niet hoe het is afgelopen.
Maar dit soort dingen zijn heel lastig met paarden en denk niet dat ze je wat kunnen maken.
Het is 1) moeilijk te bewijzen 2) jij wist het niet
Heb je gelijk een duidelijk antwoord en bellen kan geen kwaad. Je zou ook om een brief kunnen vragen en die doorsturen naar de andere partij.