Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik wil je adviseren de nek en de mond van het paard even goed in de gaten te houden ik heb hier een soortgelijk accefietje gehad en dat had grote gevolgen voor de mond van mijn paard we hebben nl ruim een half jaar niet met bit kunnen rijden omdat haar mondhoeken uitgescheurd waren dit zag je niet aan de buitenkant het zat echt van binnen. hollywood86 schreef:Paard heeft schade gemaakt, eigenaar is aansprakelijk.
Je kan het proberen bij je verzekering, maar ik geef je niet zoveel kans.
Vanuit de fatsoensnorm kan je natuurlijk gewoon zelf de schade betalen.
friesiszwart schreef:Ik vind dit zeer nalatig en als je zo met een van mijn paarden om zou gaan zou ik dit geen 2e keer moeten zien en je zou kunnen vertrekken.
laetitia schreef:Bedankt voor de tips, ga volgende week mijn verzekering eens bellen en anders op zoek naar een goed 2e hands hoofdstel. Koop ook weleens dingen voor het paard (zoals de eczeemdeken, mijn dekjes worden ook op haar andere paarden gebruikt. We doen veel dingen samen zeg maar :-. )
friesiszwart schreef:Ik vind dit zeer nalatig en als je zo met een van mijn paarden om zou gaan zou ik dit geen 2e keer moeten zien en je zou kunnen vertrekken.
En TS vraagt ook niet wat jij zou doen als ze dat deed bij jou.friesiszwart schreef:Ik vind dit zeer nalatig en als je zo met een van mijn paarden om zou gaan zou ik dit geen 2e keer moeten zien en je zou kunnen vertrekken.
)
En dat je inderdaad wel aantoonbaar 'dom' bent geweest.
Ben benieuwd wat je verzekering zegt! Sientje schreef:Mijn eerste gedachte: haar paard, haar hoofdstel, haar probleem... Tenzij je het hoofdstel zonder haar toestemming hebt gebruikt, bij een ander paard, en dat paard aantoonbaar door jouw schuld in die teugel is gaan staan...
Neemt idd niet weg dat ik het naar de eigenaresse toe wel tof zou vinden als je 't zou vergoeden, maar daar ben je al mee bezig.En dat je inderdaad wel aantoonbaar 'dom' bent geweest.
Ben benieuwd wat je verzekering zegt!
mnkortleve schreef:Sientje schreef:Mijn eerste gedachte: haar paard, haar hoofdstel, haar probleem... Tenzij je het hoofdstel zonder haar toestemming hebt gebruikt, bij een ander paard, en dat paard aantoonbaar door jouw schuld in die teugel is gaan staan...
Neemt idd niet weg dat ik het naar de eigenaresse toe wel tof zou vinden als je 't zou vergoeden, maar daar ben je al mee bezig.En dat je inderdaad wel aantoonbaar 'dom' bent geweest.
Ben benieuwd wat je verzekering zegt!
Volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen TS rijd geregeld het paard waar het hoofdstel voor gebruikt is en door haar nalatigheid is het kapot gegaan.