Op onze pensionstal wordt nagedacht om een stapmolen te plaatsen. Nu wil enerzijds niet iedereen daar gebruik van maken en anderzijds moeten de kosten er op een gegeven moment wel uit! Dus het idee is dat als je van de stapmolen gebruik wilt maken, je moet betalen.
Nu mijn vraag of mensen ervaring hebben hoe we dit kunnen bewerkstelligen. We zaten aan de volgende opties te denken;
- Je geeft per maand aan of je gebruik wilt maken van de stapmolen en betaald daar een x bedrag voor (per maand).
- Per keer dat je de stapmolen gebruikt betaal je een x bedrag. We lopen alleen in dit scenario vast op hoe je dit kan regelen. Want als je bv een euro in de automaat gooit en de stapmolen gaat draaien, hoeven anderen niet meer te betalen als ze hun paard er bij in zetten…
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoe dit op andere pensionstallingen is opgelost.
Ook ben ik benieuwd naar wat jullie betalen voor de stapmolen.
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Anne Marie
Nee, ik ben benieuwd hoe dit geregeld is op andere pensionstallingen en zou het zelf wel fijn vinden als er een stapmolen komt. Als ik beter weet hoe de stapmolen kan functioneren op stal kan ik meehelpen om een goed systeem op te zetten voor de eigenaar. Voor het zelfde geld ziet hij er wel helemaal van af.