tja is dat serieus of ben ik straks opgelicht meen al een s een topic te hebben gezien over zo ietsHallo
Het is een plezier om terug te horen van u, ja ben geïnteresseerd in het kopen van het zadel en ik wil dat je mij te bevestigen voor mij de toestand van het zadel voor mij en ook het me weten als je in staat bent te plaatsen in het Verenigd Koninkrijk laten als ik het gebruik van de item als een verjaardagscadeau voor mijn Zoon die de school daar in het Verenigd Koninkrijk, maar ik zou graag willen dat u begrijpt dat ik wonen in de Verenigde State Of America. zo vriendelijk laat mij de kosten van verzending weten de Verenigde Kingdom.And Ik zou ook graag het moet worden verzonden via DHL Packet, UPS of FedEx-koerier diensten, omdat de meer veiliger om te gebruiken een prive-en bekende koeriersbedrijf te vergelijken met plaatselijke postkantoor, die is niet veilig en efficiënt .. Dus ik wil dat je vriendelijk terug naar mij met uw volledige bankgegevens in de andere voor mij om door te gaan in uw betaling of indien u wenst te betalen Via Postmandaat vriendelijk mij uw volledige naam en adres in andere om je betaling te voltooien en op tijd ..
Ik wil uw bankgegevens te bevestigen maar ook bij uw bank naam en adres en als je in staat bent te plaatsen in het Verenigd Koninkrijk zo vriendelijk laat het me weten zo spoedig mogelijk, zodat ik kon gaan met de betaling .. Ik zal blij zijn als ik kan zie de foto's van de Saddle weer in mijn mailbox, indien mogelijk, wanneer hij weer aan mij ...
seizoen Groeten
Ines

Vreemd vreemd vreemd.