Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GamblersCup schreef:Die man heeft duidelijk geen zin in gezeik, wat valt daar niet aan te snappen? Of laat m met rust, of breng het beest terug zodat ie m aan iemand anders kan verkopen. Ik denk dat ie zo denkt. Anders gaat ie alleen maar gezeur en kosten krijgen, voor een paard wat al verkocht is.
Anoniem schreef:Ik snap het nu helemaal. Als ik het geleverde artikel terug breng kan handelaar opnieuw veel geld verdienen, door terug te kopen bij dagwaarde en opnieuw te verkopen. Zo niet dan maar via de rechter, veel mensen doen die moeite waarschijnlijk niet, dus hoeveel risico loopt de handelaar. Verder niet zeuren, want ieder antwoord van handelaar kan hem de das om doen.
Inderdaad het handelt zich om verborgen verbreken en valsheid in geschrifte.
Anoniem schreef:over het feit dat handelaar mij een kat in de zak heeft verkocht en ik achter steeds meer gezondheidsproblemen kom en handelaar daarop wil aanspreken en handelaar verantwoording laten nemen voor de gedane koop. Nergens krijg ik antwoord op, alleen zodra handelaar ruikt dat het paard terug zal komen waarover ik niet eens spreek.
Kuggur schreef:Wat wil je nu eigenlijk, dat de handelaar voor de dierenarts kosten die jij aan deze miskoop wil gaan maken? Kosten die er naar uitzien dat ze veel meer gaan worden dan dat dit paard waard is?
Vergeet dat maar, dat heeft niets met de "paardenwereld" te maken. De handelaar wil het dier terugnemen, en daar zou je blij mee moeten zijn.
Ik begin te begrijpen waarom hij je mails niet meer beantwoord...
Jolien87 schreef:Wat zou erop kunnen wijzen dat het een kat in de zak is geweest?
Welke dingen zijn er aan het licht gekomen die tijdens de keuring niet zijn gevonden?
En kan je bewijzen dat deze "mankementen" er al waren op het moment dat je het paard van de handelaar hebt gekocht?