Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 22:05

Sinds 2 jaar ben ik nogal fan van de site: www.pourcheval.com
Alles is relatief goedkoop en ze hebben leuke actie's.
De kwaliteit weet ik niet veel van, maar de halsters/touwen en andere kleine dingen die ik daar al heb
gekocht is om van te spreken. :)

Ik koop dus al 2 jaar bij Pourcheval en ik voel me nu toch echt even gena***d verdorie.
26 maart ben ik jarig geweest en ik kreeg van mijn ouders een nieuwe wedstrijd broek en een leuke
andere paardrijbroek met ruitjes.
Omdat de laatste van harry's horse was en deze bij mij nogal klein uitvallen (Heb normaal 36/38) heb ik de gok gewaagd om een 40 te nemen. Deze was natuurlijk veel te groot (Stom ook |o )

Hoe dan ook, ik heb contact opgenomen met Pourcheval, helaas staat op de site alleen het mailadres en hebben ze (naar mijn weten) geen locatie of telefoon nummer waar ik ze op kan bereiken.

Op 21 maart heb ik mijn bestelling gedaan bij elkaar ter waarde van ongeveer 80,-
Op 25 maart kreeg ik het paketje binnen en ik was dolblij, ze waren mooi, gewoon precies zoals ik ze verwachte en eigenlijk ben ik ook niet anders gewend van Pourcheval.

Helaas was de ruitjesbroek dus te groot en toen ik via de mail contact op nam over het terugsturen
kreeg ik te horen dat ik eerst de broek moest opsturen, dan geld overmaken voor het retour sturen en dan mijn paardrijbroek opnieuw zou ontvangen. Nou, klonk voor mij allemaal vrij logisch...

Toen ik dat gedaan had, gingen er 2 weken overheen en ik had mijn rijbroek nog niet terug gekregen.
Ik heb toen een mailtje gestuurd met de vraag over de gang van zaken. Hier heb ik geen reactie op gehad.

3 weken later nog maar eens een mailtje gedaan, waar mijn rijbroek bleef en dat ik dit niet gewend was van hun.

Nou stond er een week erna op de site: "Excuses voor het niet beantwoorden van alle vragen en mailtjes, helaas was er onderhoud. Ter compensatie bieden wij een leuke actie aan" Blablabla.
Afijn, ik dacht; Laat ik het nog maar eens proberen. Dus exact het zelfde mailtje gestuurd.

2 weken overheen en nog geen reactie..
Ik begon er nu aardig de balen in te krijgen en ben opzoek gegaan naar een telefoon nummer oid. Maar helaas heb ik dat nooit ergens kunnen vinden...

Ik heb nou 2 weken terug voor het laatst en voor de 4e keer ongeveer een mail gestuurd met daarin dat ik nu toch echt eens wilde weten hoe of wat allemaal...

We zijn nu 2 weken verder en ik heb nooit een reactie gehad van Pourcheval.

Het gaat mij niet echt om die 6,75€ wat ik betaald heb voor de verzendkosten, maar meer om de 50,- van de rijbroek die ik terug heb moeten sturen en daar nooit meer wat van gezien heb.

Ik heb geen idee meer hoe ik Pourcheval nu op een of andere manier kan bereiken, maar ik heb er flink de balen in gekregen ondertussen en begin het nu ook echt niet leuk meer te vinden.
Mijn geduld is op en ik zou graag eens actie willen zien.... -:(-

Wie weet wat ik nu het beste kan doen?
Misschien is het inderdaad niet slim geweest om op internet iets te kopen, maar ik koop al zo lang bij pourcheval en ik krijg altijd netjes mijn spullen binnen (En optijd!!) maar retouren; Ho maar.
Het erge is nog dat een kennis van mij, laatst ook een mail naar pourcheval heeft gestuurd en dat betrof een vraag over een product. (Martingaal was het volgens mij) Hier heeft ze nog geen dag later direct een mail op terug gehad, dus volgens mij zijn ze me op een of andere manier aan het ontwijken.

Wie kan mij helpen?

_00_0

Re: Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:12

Ze zit ook op bokt, misschien kan je haar via dit bereiken?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 22:18

Pelryo schreef:
Ze zit ook op bokt, misschien kan je haar via dit bereiken?

Dat wist ik niet! Weet je wat haar boktnaam is?

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:22

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:25

Tel nr: ********** (BGG graag een mail of voicemail, PourCheval is een nevenactiviteit, en helaas niet altijd bereikbaar via telefoon)
OP EEN VOICEMAIL WORDT ALTIJD GEREAGEERD, DUS BIJ SPOED SVP VOICEMAIL INSPREKEN!!!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-05-12 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer via pb op te vragen.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 13:59

Is dit al opgelost?

Zo nee graag een mailtje naar PourCheval, info@pourcheval.nl ,ik hebinderdaad in deze periode problemen gehad met de email, dus dat zal de rede zijn dat u geen antwoord heeft mogen ontvangen.

Ik hoor het graag!

Groetjes Cynthia
PourCheval

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 15:50

Bedankt. Dan zal ik even opnieuw mailen!

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:31

IK had enkele weken geleden aantal dekjes besteld en betaald twv 47 euro. Kreeg melding dat ze er niet meer waren en mn geld terug zou krijgen...nou moet nog gebeuren en op de mail komt geen reactie, terwijl ik wel eerder een goede bestelling heb ontvangen....erg vreemd, wil toch wel graag mn geld terug!!!!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 17:41

dots83 schreef:
IK had enkele weken geleden aantal dekjes besteld en betaald twv 47 euro. Kreeg melding dat ze er niet meer waren en mn geld terug zou krijgen...nou moet nog gebeuren en op de mail komt geen reactie, terwijl ik wel eerder een goede bestelling heb ontvangen....erg vreemd, wil toch wel graag mn geld terug!!!!

Klopt, dat is het bij mij dus ook. De eerste handeling gaat prima, maar daarna is het ineens helemaal niets meer.
Benieuwd of ik nu wel een mailtje terug krijg?! :)

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:44

TS: ik vind het heel erg goed van je dat je zo rustig en kalm kan reageren! zeker als je nu voor een 5e!!!!!! keer gaat mailen!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 17:46

blazelover schreef:
TS: ik vind het heel erg goed van je dat je zo rustig en kalm kan reageren! zeker als je nu voor een 5e!!!!!! keer gaat mailen!

Nou, ik ben het ondertussen heus wel zat hoor. Wil gewoon mijn bestelling ontvangen! Maar met boos reageren los je niets op denk ik...

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:47

daar bereik je inderdaad niet veel mee maar hopelijk heb je nu wel snel bericht! dit is namelijk niet echt goede reclame voor een zaak :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 17:48

blazelover schreef:
daar bereik je inderdaad niet veel mee maar hopelijk heb je nu wel snel bericht! dit is namelijk niet echt goede reclame voor een zaak :=

Heb ook niet veel keus... Nee klopt..! Maargoed.. Hopen dat we (!) tot een oplossing komen!! Jij ook!

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:56

wat bedoel je met het laatste stukje van de zin?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:58

ook ik heb daar in vroegere tijden besteld en nooit geen problemen gehad :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 17:59

blazelover schreef:

Oh sorry. _O- Dat was iemand anders die er problemen mee had, met dat dekje. :) Meende dat jij dat was!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:02

Je hebt haar nu idd via bokt bereikt, ik bestel vaker spulletjes voor onze dochter en haar pony's en dit gaat altijd ontzettend snel en netjes :j , ik denk ook echt dat het nu wel opgelost gaat worden.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:05

figora schreef:
Is dit al opgelost?

Zo nee graag een mailtje naar PourCheval, info@pourcheval.nl ,ik hebinderdaad in deze periode problemen gehad met de email, dus dat zal de rede zijn dat u geen antwoord heeft mogen ontvangen.

Ik hoor het graag!

Groetjes Cynthia
PourCheval

Dat is wel erg makkelijk zo lijkt me: een excuus om mee te beginnen (zelfs in dit topic) lijkt me op z'n plaats.... Niemand heeft weken lang problemen met z'n email (zeker niet als je er beroepsmatig van afhankelijk bent, dus ik vind het antwoord ook een beetje slap eerlijk gezegd.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:05

Ik heb 1x bij pour cheval besteld, dat is toen niet goed gegaan, en ook niet goed afgehandeld. Waardeloze zaak is het...

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:06

Giolli schreef:
blazelover schreef:

Oh sorry. _O- Dat was iemand anders die er problemen mee had, met dat dekje. :) Meende dat jij dat was!

Dat was ik :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 18:07

Ja, achja.. Een excuus hoef ik nog niet eens. Ik wil gewoon mijn spullen. Zal daar hoog waarschijnlijk toch geen klant meer van zijn...
Vind het ook raar dat als je een online webshop hebt, je problemen hebt met een mail. Dat is toch waar je inkomsten vandaan komen? Maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 18:08

Billy schreef:
Ik heb 1x bij pour cheval besteld, dat is toen niet goed gegaan, en ook niet goed afgehandeld. Waardeloze zaak is het...

Hoezo? Hoe ging dat dan?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:15

Zeer moeizaam en nog een grote muil op de koop toe. En ik mocht niet meer bij ze bestellen....alsof ik dat zou willen....

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 18:29

Billy schreef:
Zeer moeizaam en nog een grote muil op de koop toe. En ik mocht niet meer bij ze bestellen....alsof ik dat zou willen....

:wow: Meen je dat nou?!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:33

Ja, dat meen ik.
Vond dat het enige grappige aan de hele situatie...