Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angela schreef:Het op naam zetten vind ik ook echt onnodig duur. Lijkt wel of het puur is om de kas te spekken en het niet in verhouding staat tot het werk dat ze daarvoor moeten doen..
Ik heb mijn PRE wel op mijn naam gezet, maar daarbij is het ook echt zo dat je uit de papieren de daadwerkelijke eigenaar kan halen, iets wat bij bijvoorbeeld het KWPN niet het geval is. Daarbij heeft het geen meerwaarde om over te schrijven, en ik zou dat dus ook niet doen. Gewoon goed je betaalde rekeningen bewaren, en natuurlijk het koopcontract.
Ik heb overigens 2 fjorden stef schreef:Eerst maar eens zien, voorlopig is het kabinet geklapt en duurt het wel weer even voor dit daadwerkelijk doorgevoerd wordt
xXVeronaXx schreef:Ariege, Maar dan is mijn vraag, kan je wel zonder toestemming van degene die in het paspoort staat zomaar overschrijven op jouw naam?
Mijne staat namelijk ook niet op mijn naam maar wilde hem eigenlijk gaan overschrijven als het niet zo belachelijk duur zou zijn.