Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

inkepink schreef:kan prima hoor. Wegen zijn goed te doen. Uiteraard wel met verstand rijden
Waarom maakt iedereen toch zo'n ontzettend drama van de vorst en de paar cm sneeuw? Kijk eens naar landen als canada of dichter bij huis zweden/denemarken. Hoor je daar ook (bijna) iedereen in grote paniek omdat het een beetje koud en wit is?

inkepink schreef:kan prima hoor. Wegen zijn goed te doen. Uiteraard wel met verstand rijden
Waarom maakt iedereen toch zo'n ontzettend drama van de vorst en de paar cm sneeuw? Kijk eens naar landen als canada of dichter bij huis zweden/denemarken. Hoor je daar ook (bijna) iedereen in grote paniek omdat het een beetje koud en wit is?

Aukelizzy schreef:Ik zou nu wel gaan. De wegen zijn nu goed begaanbaar. Vooral de doorgaande grote wegen. Zolang ze geen nieuwe sneeuw voorspellen zie ik het probleem niet. Je moet alleen even inschatten of je vanaf je eigen stal veilig die grote weg kunt bereiken. Heel veel succes. Ik hoop dat je controle bezoek positief resultaat oplevert.
KimJenda schreef:Pff moeilijk hoor. Ga het zo even overleggen met de kliniek en diegene die rijdt.
Net bodegraven gebeld en daar zeggen ze dat de wegen daar prima zijn en dat nog niemand afspraken af heeft gezegd. Maar mag het aankijken en morgen eventueel nog afzeggen als het wel slechter wordt