zal even mijn verhaal doen.Juni 2011 had ik een nieuw paard gekocht die verkocht werd als super braaf paard. Nou dat klopte ook dat was ze in het begin ook. Maar na een tijdje kwamen we erachter als ze het ergens niet mee eens was dan kwam ze omhoog, maaide of beet.
Heb toen de DA erbij laten komen paard was gewoon helemaal gezond (had ik ook laten keuren)
Eind juli was ik haar aan het uitstappen totdat ze in ene omhoog kwam zonder reden en liet zich zo achterover vallen met mij eronder.
Gelukkig had ik een engeltje op mijn schouder en heb ik alleen een peesblessure waar ik nu voor bij de fysio loop.
Uiteindelijk ben ik de hele geschiedenis van het paard gaat achterhalen en was ik al min. al de zesde eigenaar
paard was net vier jaar jong en zo kwam ik er ook achter dat het paard altijd al moeilijk is geweest..
na een hoop gedoe en dreigen met advocaat heeft de handelaar het paard weer terug genomen ( hoop geld op ingeleverd) maar nu....
zie ik tot mijn grote verbazing dat ze te koop staat op sporthorses
Als makkelijk en lief paard die net onder het zadel is
en weer met een andere eigenaar (paard heeft er nu al 8 gehad)
Paard is levensgevaarlijk en als het straks weer verkeerd gaat dan kan het ook een keer goed verkeerd aflopen!!!
Hoe kan ik hier wat aan doen of moet ik toezien hoe het straks weer fout gaat?

raar antwoord.. gaan ze daar ook van maaien en het paard is helemaal nagekeken door de Vallei ook het gebit..