Ik wil hem helemaal niet kwijt! De gedachten dat hij niet meer van mij zou zijn doet me breken
Ik wil hem echt niet verkopen!Maar door prive omstandigheden ben ik momenteel niet in staat wanneer hem iets gebeurd hem de zorg kunnen geven die hij
op dat moment verdient om te krijgen!
Ik ben student en extra werken gaat momenteel niet want dan heb ik geen tijd voor hem. Een betaalde berijder vinden die je paard normaal kan rijden en niet naar de knoppen rijd hier in de omgeving is gewoon niet te vinden
Nu zat ik dus te denken om hem voor langere tijd te verleasen, maar hoe zit dit alles, ook met de 'niet-te-vergeten-punten' op leasecontracten ect..
Met langere tijd bedoel ik dus ook voor een 1 a 1.5/2 jaar.. Dat die mensen dus een eigen pony hebben voor die tijd maar dat ik na die tijd (einde contract/eventuele afspraken) gewoon weer terug kan nemen zonder al poes pas.. Dus alle stalkosten zijn voor hun en eventuele verzekeringen enzo hun ook zelf betalen. Mag ik dingen van hun eisen kwa wedstrijden, mag ik een bedrag vragen voor hem ect?
Ik ben hier zo leek in, willen mensen me alsjeblieft helpen ik wil niet later nog eens mijn hoofd stoten omdat ik het nu niet goed gedaan heb of er spijt van heb!
Ik ben vast veel dingen vergeten, maar zit met zoveel aan mijn hoofd