Het zal waarschijnlijk een 2e hands zadel worden, ze is nog jong en verandert nog en de €-bron is minder vol nu
. Die zijn gemakkelijk te vinden, ook bij gerenommeerde zadelmakers ligt er genoeg, die nemen helaas niet allemaal je gebruikte zadel in als je een tweedehands bij hen koopt.Wat zijn jullie ervaringen met de verkoop van je zadel via particuliere verkoop bijv. via Bokt, Marktplaats enz?
Ben je het zadel snel kwijt?
Hebben jullie nog tips wat handig is en wat niet?
Ik twijfel eigenlijk omdat ik niet zo'n zin in heen en weer gesleep met het zadel en geld heb. Liever zou ik het aan een opkoper iod verkopen, dan heb ik daar allemaal geen last van, al krijg ik er dan waarschijnlijk iets minder voor terug.
Het scheelt misschien nog wel om te zeggen dat het wel een merkzadel is dat ik kwijt moet, dat helpt misschien qua snelheid? (euroriding)
Graag jullie tips en ervaringen en op voorhand vast excuses als ik deze vraag in een verkeerde rubriek gesteld heb.
)
Nouja, verwacht die redelijk snel te verkopen straks, en anders duurt het maar wat langer, kan ik niet wakker van liggen. Vind een realistische prijs belangrijker.