. Even kort info over mijn paard:
Zijn naam is Bo, hij is 5 jaar oud en is maar liefst 1.82 m
Een maand geleden mocht ik deze grote zwarte knuffelbeer, als mijn eigendom beschouwen. Ik was
helemaal in de wolken
. Hij is zadelmak, braaf aan de hand, (redelijk) braaf met rijden en trailermak.Alleen dat laatste brengt toch wat problemen met zich mee
! Mijn grote vriendelijke reus, wil de trailer wel in! Maar hij wil er niet meer uit!!!
Een half uur lang hebben wij er over gedaan de eerste keer, het eerst op de vriendelijk manier geprobeerd, daarna met bitje in (kijken of we er dan iets overhand op hadden) en daarna hebben we hem met 3 man sterk de trailer uit moeten trekken.
2 weken later hebben we het maar weer geprobeerd, hij was immers gewend op zijn nieuwe stekje. Bo wederom makkelijk de trailer in, wederom komt hij er niet uit! Hij zet zich compleet op slot en een stap de plank af ziet hij niet zitten
. Momenteel ben ik aardig door mijn iedeen heen en constant mijn paard met harde hand de trailer uit trekken, zie ik niet zitten. Bo lijkt het niet te deren, zodra je hem de trailer uit hebt en hem er weer opzet, doet hij net of het de normaalste zaak is, maar hij gaat er gewoon echt niet uit. Aangezien het concoursterrein lonkt, hoop ik dus dat jullie mij wellicht kunnen helpen of een idee hebben
.
. Als er echt geen andere optie is komt hij er wel, maar eerst maar eens verder kijken. 

.
.
!!!! Van de week nog even een paar keer oefenen en dan ook een stukje rijden en als hij dat dan helemaal goed doet, ga ik concoursen opgeven