Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eilleen333 schreef:Geloof niet dat zij je kunnen verbieden bij je paard te komen. Ze kunnen je wel de toegang tot het erf ontzeggen, maar dan lijkt mij dat jij wel de kans moet krijgen om je paard mee te nemen. Jouw spullen afpakken is gewoon diefstal, daar kan je zelfs aangifte van doen. Ook mogen ze het paard niet verkopen.
MAar aan de andere kant is het ook niet netjes dat jij daar enorme schulden hebt. Zoals ik het nu zie, moet jij dat nog betalen, en gebruiken zij jouw paard als onderpand.
Cayenne schreef:Als je het kunt betalen, waarom heb je dat dan niet eerder gedaan?
Hoe lang heb je al niet betaald? Ik geloof dat ze na een tijdje idd je paard mogen verkopen.
Zo snel mogelijk dus heen en wat regelen! Neem desnoods iemand mee die kan bemiddelen.
Sjors493 schreef:Cayenne schreef:Als je het kunt betalen, waarom heb je dat dan niet eerder gedaan?
Hoe lang heb je al niet betaald? Ik geloof dat ze na een tijdje idd je paard mogen verkopen.
Zo snel mogelijk dus heen en wat regelen! Neem desnoods iemand mee die kan bemiddelen.
dat ze je paard mogen verkopen geloof ik echt helemaal niks van, het is toch jou paard niet die van hun?
Sjors493 schreef:Cayenne schreef:Als je het kunt betalen, waarom heb je dat dan niet eerder gedaan?
dat ze je paard mogen verkopen geloof ik echt helemaal niks van, het is toch jou paard niet die van hun?
Cayenne schreef:Maar in het geval van de TS weten we natuurlijk niet over wat voor tijdsbestek de achterstand gaat.
Een slot om een staldeur lijkt me trouwens verre van handig wanneer het paard er op stel en sprong uitgehaald moet worden bij een mogelijk noodgeval. Maar aan de andere kant kan ik het me als staleigenaar ook wel voorstellen dat je op een gegeven moment tot dit soort noodgrepen over gaat.
Bij ons op stal is het ook weleens voorgekomen dat er een slot om een stal werd gedaan. Het paard werd overigens nog wel gewoon netjes verzorgd.