Eddy Modde?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chaos

Eddy Modde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 14:53

Hee Bokkers,

Klanten hebben mij gevraagd de trailerlaad methode van Eddy Modde te bestuderen, en uiteindelijk toe te passen op hun paard(en).
Harstikke leuk!

Ik heb inmiddels het boek, de inlogcodes voor de filmpjes en evt. vragen. Maar ik moet dus nog beginnen. Heb het boek net binnen, dus ga die vandaag lezen. Dan wil ik morgen op zoek naar de filmpjes en andere info.

Maar mijn vraag is dus eigenlijk.

Wat vindt Bokt van zijn methode?
Wat ik tot nog toe heb gelezen klinkt zeer goed, maar hoe is jullie ervaring??

Is er een kans van falen? Of is het met deze methode goed mogelijk paarden zelf te leren laden (ik heb heel veel ervaring met trailerladen, en ook met het oplossen van een trailerlaadprobleem, maar niet volgens deze methode). En stel dat ik faal, kun je dan terecht bij een instructeur?

Nuja, ik wil gewoon zo veel mogelijk horen. :D

Deze week ga ik aan de gang, dus bij interesse zal ik laten weten hoe het ging!

Liefs

Chaos

Re: Eddy Modde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 17:20

Niemand met zijn methode gewerkt?
Met zijn cursus en e-book ed?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 21:31

Ik zou er wel op gokken voor dat bedrag, die man heeft een schat aan ervaring, zeker gezien zijn Parelli-verleden.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:26

en waar denk je dat Eddy zijn methode vandaan heeft: PARELLI!!!! :D
Ja ik werk ook met deze methode en ja het werkt in 99,9 % van de gevallen

wel heel grappig dat je een paar dagen geleden nog zo sceptisch was over Parelli [NH] Parelli manier slecht? en dan nu hiermee begint.... +:)+
het is niet de trailer het is alles eromheen, als je de 7 games beheerst en je weet persoonlijkheden te onderscheiden dan is trailerladen een eitje.