Toen ik hem kocht, ging het al mis, we kwamen aan met een 2 paards trailer, paard ging er zo in, we wouden wegrijden, de trailer ging alle kanten op, dus wij gelijk auto stilgezet, en gelijk kijken.
Bleek dat het paard in paniek was geraakt, en dus uiteindelijk door de tussenschot heen ging, waardoor de DA kon komen.
De week erop kwam de oude eigenaresse erbij, en die vertelde doodleuk dat hij niet zo vervoerd kon worden(hadden een 1,5 paardstrailer bij, dat ging wel)
Met een 1,5 paards trailer en vrachtwagen is er geen probleem, ook 2 paards maar zonder tussenschot is er geen probleem, is hij nog wel bang, en zenuwachtig, maar dat hij niet gewond kan raken.
Maar ik wil met een vriendin van mij af en toe wel eens lekker naar het strand kunnen, en in mijn buurt is dat ik weet geen vrachtwagenverhuur waar je een vrachtwagen voor 2 paarden kan huren.
Dus mijn vraag is.
Weet misschien iemand hoe ik hem over die probleem kan helpen?
Hij heb voor de rest geen problemen, gaat niet hangen als ik hem vastzet, loop zo elke keer de trailer zonder moeite op, losstaan heb ik hetzelfde probleem.
Graag zou ik wat tips horen

maar paarden schijnen elkaar dan niets te doen.