Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoek_1996 schreef:ja ik vind hippozorg erg duur. daarom heb ik ook niet voor die gekozen. je betaald erg veel in verhouding van wat er vergoedt wordt. ik zou bij hippozorg 600 per jaar meer betalen dan wat ik nu betaal.
ik vind (alle paardenverzekeraars vergeleken) bij equipe de beste prijsverhouding van wat er vergoedt wordt. als ik jouw was zal ik bij alle verzekeraars een premie berekening doen en dan kijken wat je betaald en wat er vergoedt wordt voor dat bedrag.
succes

Daantje1981 schreef:Mijn paard is verzekerd bij equine risk. Ik ben toen gaan vergelijken en kwam bij hun het beste uit. Heb ook zeer goede ervaringen met ze. Service is goed en uitbetalingen zijn snel.
Kijk goed of je bijvoorbeeld beperkt word bij welke dierenarts of praktijk je iets vergoed krijgt.
Verschil in ervaringen met verzekeringen zal er natuurlijk altijd zijn. Maar van mij geen verkeerd woord over ze.
. Het omzetten van de standaard verzekering naar de uitgebreide verzekering heeft echter wel een paar maanden in beslag genomen, maargoed, niks aan te doen.Daantje1981 schreef:En daar zit het verschil in. De ziektekosten verzering.
diesel83 schreef:Ik heb mijn paard verzekerd bij Bierum, uitgebreid voor 3000,-
Als de veearts moet komen hoef ik enkel de voorrijkosten te betalen dus niet ook nog 25 procent zelf zoals bij vele verzekeringen.
En ik betaal 455,40 per jaar. Omgerekend naar maand is dat 37.95. Dat vind ik toch echt niet duur vergeleken met andere maatschappijen.
) alles werd vergoed incl medisch beslag (1 malig hoor) waar hij nu op loopt
. Er zijn er zoveel! essiedepessie schreef:nope, want bij mij was het zo dat mijn verzekering op 6 oktober in was gegaan, en op 18 oktober hoorde ik dat Morris geen toekomst meer zou hebben.. en toen hebben ze een heel jaar premie op mijn uitkering ingehouden, want dat schijnt normaal te zijn.
Dus mocht je er ook voor komen te staan, zorg dan dat je het geregeld hebt voor je verzekeringsjaar opnieuw start, want zo boorden ze mij 750 euro door de maag...
En ze trekken er ook nog het bedrag af wat ze zouden krijgen als hij naar de slager zou gaan, 400 euro. Dus dan ben je al 1150 euro kwijt