Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alja schreef:ik ben nu op mijn werk maar het nummer begint met 985100005 en dan nog 5 cijfers maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
het gaat me er trouwens niet om dat ik geld voor de pony wil vangen want dat kan me gestolen worden maar vind slachten 100x diervriendelijker dan inslapen en daarom kies ik daarvoor!

Alja schreef:voor slachten heb je zeker wel een chip en paspoort nodig anders mag het dus niet eens.
Cassidy schreef:Alja schreef:voor slachten heb je zeker wel een chip en paspoort nodig anders mag het dus niet eens.
Slachten kan altijd, heb je geen paspoort en geen chip voor nodig.
Het vlees mag dan alleen niet gebruikt worden voor menselijke consumptie.
Dat betekent dat het wel gebruikt mag worden voor dierentuinen, of vernietigd moet worden
Maar als je de slacht diervriendelijker vindt dan inslapen, is die mogelijkheid er altijd.
Neem anders even contact op met het plaatselijke slachthuis.
Cassidy schreef:Alja schreef:voor slachten heb je zeker wel een chip en paspoort nodig anders mag het dus niet eens.
Slachten kan altijd, heb je geen paspoort en geen chip voor nodig.
Het vlees mag dan alleen niet gebruikt worden voor menselijke consumptie.
Dat betekent dat het wel gebruikt mag worden voor dierentuinen, of vernietigd moet worden
Maar als je de slacht diervriendelijker vindt dan inslapen, is die mogelijkheid er altijd.
Neem anders even contact op met het plaatselijke slachthuis.
Muizenissen schreef:Er is zoveel dat niet mag. Tenzij je de pech hebt in een algemene controlefuik terecht te komen, of toevallig een net blauwe pet treft die ruzie met z'n vrouw heeft, is de pakkans dermate klein dat ik het er wel op zou durven wagen.Maar voor slachten (op het slachthuis) moet je je paard toch vervoeren en bij vervoer heb je toch per definitie een chip en paspoort nodig?
EricPrast schreef:Muizenissen schreef:Er is zoveel dat niet mag. Tenzij je de pech hebt in een algemene controlefuik terecht te komen, of toevallig een net blauwe pet treft die ruzie met z'n vrouw heeft, is de pakkans dermate klein dat ik het er wel op zou durven wagen.Maar voor slachten (op het slachthuis) moet je je paard toch vervoeren en bij vervoer heb je toch per definitie een chip en paspoort nodig?
Als je mijn quote gebruikt moet je 'm niet uit z'n context halen en verdraaien waar het om ging. De discussie waar ik op reageerde ging er niet over wat je allemaal kunt doen, ongeacht wat de regels zijn, maar juist wat je kunt doen binnen de regels. Lees anders de quotes in mijn bericht maar eens goed door.
.