Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rocymax schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat ze fotos maken van mooie friezen en tinkers en dan vervolgens aanbieden op internet voor een belachelijke prijs, geld vragen en dan vervolgens met de noorderzon verdwijnen? Hebben jullie nooit die advertenties gezien in slecht nederlands dat ze friezen etc aanbieden, dat je eigelnlijk al kan zien dat het geen zuivere koffie is?
Hier in Spanje doen ze dat ook en gebruiken ze een paar fotos van een friese stal in friesland.
Peelie schreef:je gaat toch niet zomaar iemands terein op...
Sassy4barrel schreef:Dit lijkt een beetje op die reclame van TV met die man met die goede bedoelingen en die vrouw en dochter die heel hard wegrijden met de boodschappen OP de autoIk ken heel veel mensen uit het buitenland (USA, Italié, Ierland, Roemenié, Dubai) die naar Nederland komen voor (Friese) paarden te kopen. Waarschijnlijk hadden deze mensen gewoon goede bedoelingen en zijn op zoek naar paarden om te kopen, Niet iedereen die er anders uit ziet of andere taal spreekt heeft slechte bedoelingen. Ik ben blij dat de Amerikanen niet zo achterdochtig reageerden toen ik (als buitenlander) daar naar paarden op zoek was
prinero schreef:Wel vreemd.. Ik zou het ook niet vertrouwen, misschien hadden ze wel echt interesse in Friese paarden, maar dan lijkt het mij dat je eerst je voorbereid of afspraak maakt voordat je zo maar op een terrein stapt waar paarden staan..