Nu is het dus zo dat de vraagprijs iets hoger ligt dan wat ik er eigenlijk voor wil geven. Hier heb ik het nog niet met de eigenaren over gehad, maar ik weet ook niet zo goed hoe ik dit ter sprake zou moeten brengen. Met dit soort dingen ben ik namelijk niet zo goed. Mijn zus vertelde mij hoe mijn neef (welke erg goed is in afdingen) dat altijd in winkels aanpakt... maarja, dit is geen televisie of auto
Nu wil ik eigenlijk weten of het eigenlijk wel normaal/fatsoenlijk is om in de paardenwereld af te dingen?? En zo ja, hoe pak je dit dan het beste aan?? Uiteraard wil ik de eigenaren niet beledigen, maar ik zou het toch graag ter sprake brengen op een manier welke wellicht 'succesvol' zou zijn.
1000 verschil is zoveel
maar geloof dat ik dat niet echt kan maken. Liefst zou ik iemand mee nemen die hier geen moeite mee heeft en het luchtig ter sprake kan brengen, terwijl ik me ergens verstop.
Als er eens iets gebeurt wil ik gewoon een dierenarts kunnen bellen zonder me zorgen te hoeven maken over de kosten. Mijn ouders vinden het in geval van nood ook niet erg om bij te springen, maar ik regel mijn zaken liever goed, zodat ik me daar geen zorgen om hoef te maken.