Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lies21 schreef:Wildgirl, ja maar ik heb al hoog van de toren geblazen door te zeggen dat ik anders naar de media ga... Echter word ik gewoon afgewimpeld met dat de garantie verlopen is omdat ik naar een ander ben gegaan..... Ik word gewoon keihard afgewimpeld....
Nicole1995 schreef:Ik heb ook slechte ervaringen gehad met de service van Divoza.Ik had een nieuw zadel gekocht daar(Kieffer Genf) en binnen een half jaar kreeg ze een drukking bleek dat de boom compleet doormidden was.Zadel opgestuurd en het werd gerepareerd.Nog geen jaar later wil ik opstijgen en breekt de stijgbeugelophanging af waardoor ik dus raar onder me paard half kwam te hangen met me l.been en me heiligbeen door de klap was beschadigd die ik kreeg in me rug.Ik was helemal klaar met dit zadel en wilde er van af,voor mijn gevoel had ik een maandagzadel gekocht.Ik heb ze per telefoon op de hoogte gebracht en me verhaal verteld waarop de mevr.aan de tel. zei;dat ik dus een zadel had wat gewoon niet deugde.Ikw as heel blij met die uitspraak en ook enigzins verrast dat ik gelijk kreeg van haar.Maar ik kreeg geen ander zadel kon wel gerepareerd worden,dat wilde ik niet ik was er klaar mee.Ze wilde niet met mij mee gaan.Ik heb toen op stal overlegd en heb toen de dealer van Kieffer benelux gebeld en me verhaal verteld en over de service van Divoza.Ik kreeg een oudere man aan de telefoon die meteen zei;Terug sturen dat zadel naar Divoza via ons krijg je via Divoza(omdat het daar gekocht was) je geld terug het hele aankoop bedrag.Ze wilde tevreden klanten en deden helemaal niet moeilijk.Ik heb Divoza gebeld met de mededeling van Kieffer en ze waren beetje beduusd en wilde de naam en telefoonnummer hebben dat heb ik gegeven want dat vermoedde ik al dat ze dat zouden vragen en dat was prima zei;de man van Kieffer.Heb het zadel opgestuurd en netjes mijn geld terug gehad en rij nou met heel veel plezier op een KN Symphonie zadel.Waar ik ook nogal van schrok was dat de man van Kieffer mij vertelde dat dit zadel de Genf totaal niet geschikt was voor mijn paard nadat ie me verschillende vragen vroeg.Ik koop daar nooit meer een zadel bij Divoza.
En de broek die ik toen had gehaald was binnen een week al een knoop eraf en stiksels los, terwijl ik er toch niks geks mee heb gedaan. Uiteindelijk hebben ze me met die broek wel goed geholpen (of nouja, ze deden er niet moeilijk over, gaven me een nieuwe broek, maar wel een maat te klein..) maar ik ga nu toch echt liever naar een andere zaak waar ze er wél verstand van hebben.. Nicole1995 schreef:Ik heb op eigen initiatief Kieffer gebeld toen,om te horen wat zij ervan vonden dat Divoza zo met hun merk omsprong.Ze wilde hun naam hoog houden en dit vonden ze erg verkeerd,man was ook heel duidelijk meteen geld terug,geen gezeur over ander zadel keus was aan mij.En ook niet zeuren omdat het zadel al 1.5 jaar oud was inmiddels.Heel netjes geregeld.
Lies21 schreef:@ Nicole, misschien is dat het idee... alleen mijn zadel was een Rossner... Divoza huismerk ( al wordt het ook door anderen verkocht)
@ Annelies, ja maar hoe pak je dat aan, ik kan wel een mail naar kassa en radar sturen, alleen gaan ze daar wat mee doen.
Het verbaast mij gewoon dat Divoza niet schrikt in wat ik al in het mailtje heb gezet en waar ik al mee gedreigd heb....
Misschien moet ik nog een mail sturen dat ik ze echt aanprakelijk stel en dat ik 2 zadelmakers ( er was een extra zadelmaker bij) heb die dit kunnen beamen? Ik bedoel, wat is mijn recht... ik wordt gewoon ziek van dit onrecht...