Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:kun je zomaar een nieuw paspoort aanvragen? Zonder te moeten bewijzen dat je de eigenaar bent?
Dat zou mooi zijn, ik pluk een jong dier ergens uit de wei, laat m een jaar lopen en haal een nieuw paspoort en klaar!
Lijkt me een vreemde gang van zaken....
TS, ik val jou niet aan hoor, maar er wordt blijkbaar wel heel makkelijk omgegaan met paspoorten.
Ik hoop dat je alsnog het juiste paspoort krijgt.
Kimbaie schreef:cissy schreef:kun je zomaar een nieuw paspoort aanvragen? Zonder te moeten bewijzen dat je de eigenaar bent?
Dat zou mooi zijn, ik pluk een jong dier ergens uit de wei, laat m een jaar lopen en haal een nieuw paspoort en klaar!
Lijkt me een vreemde gang van zaken....
TS, ik val jou niet aan hoor, maar er wordt blijkbaar wel heel makkelijk omgegaan met paspoorten.
Ik hoop dat je alsnog het juiste paspoort krijgt.
de instantie die het duplicaat afgeeft, belt eigenaar van het vorige paspoort of ze een duplicaat mogen maken.
Maar het kon zonder problemen en zonder navraag op mijn naam gezet worden. greenway schreef:Nou, heel erg bedankt alvast allemaal voor het reageren, ik ga morgen eens bellen met de KNHS.
Ik hoop echt dat t idd zo makkelijk is, maar ik vind t wel een beetje raar, dat je zonder strafbaar bent, zelfs al pensionhouder....maar dat er met zo'n paspoort zo makkelijk te sjoemelen is...
Woensdag komt de DA waarschijnlijk weer voor de koeien, dus zal vragen om zijn chip uit t lezen..wordt vervolgd...
)