Ik ben zelf nogal moe, dus misschien snel geirriteerd
Vandaag zouden mijn 2 pony's ingeent worden. In het begin van de week heb ik met mijn vaste dierenarts afgesproken dat hij om 3 uur vandaag de pony's zou komen inenten.
Ik kon er helaas niet bij zijn omdat ik stage had, maar aangezien mijn vader thuis was en ik de dierenarts goed vertrouw voorzag ik geen problemen.
Het probleem echter
Ik keek vanmiddag in de paspoorten zie ik een andere naam staan van een andere dierenarts.
Dus ik naar mijn vader en hij vertelt doodleuk dat er om 11 uur 's ochtends een dierenarts en staigiare voor de poort stonden om in te enten. Mijn vader heeft dit toegelaten ( hij is helaas veel te makkelijk) en nou heeft de staigiare ook nog mogen enten
. Ik vind dit echt niet oke, het allemaal buiten mijn medeweten om. Dat er iemand anders zou komen, dat het vroeger werd, maar waar ik echt boos om ben is dat een staigiare ingeent heeft, Hier zou ik echt nooit toestemming voor geven, en heeft mijn vader trouwens ook niet gedaan. Mijn vader ging er vanuit dat alles goed kwam, dus heeft zich er niet mee bemoeid
Ben ik nou gek? Want mn vader is boos op mij omdat ik het slecht geregeld heb
Hoe graag ik ook aanwezig wilde zijn, mijn dierenarts kon helaas op dat tijdstip niet ( was pas om 7 uur op zn vroegst bij de paarden en ze moesten voor morgen ingeent zijn!)
Moet ik dit tegen mijn dierenarts zeggen? hoe zeg ik dit op een nette manier, want op het moment komt er stoom uit mn oren
Wijze les: Er toch altijd bij zijn hoeveel je je dierenarts ook vertrouwt.

Neem ook aan dat die stagiaire goed begeleid is door de dierenarts, dus ik zou er echt geen probleem van maken.