Wat zijn jullie meningen? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat zijn jullie meningen?
fokfanaat schreef:Ik vind niet dat je bij een paard van minder dan €1000 kunt verwachten dat de verkoper de gehele keuring betaald bij afkeuring.tja misschien is dat juist de reden dat hij zo goedkoop is, ik zou dus wel keuzen, met afkeuring op kosten van verkoper.
En ook een kreupelonderzoek met foto's is heel prijzig.... Katja schreef:Ik vind niet dat je bij een paard van minder dan €1000 kunt verwachten dat de verkoper de gehele keuring betaald bij afkeuring.
Paarden die heel goedkoop zijn mankeren 9 van de 10 keer wat dus je moet je afvragen of je daar aan wilt beginnen. Aan de andere kant zal een simpele 2 jarige nog niet op de foto zijn geweest en dus misschien is het wel een mazzeltje.
superwoman schreef:Ookal is een rontgenologische keuring duur, dan nog is het wel een aanrader. Een paard naar de slager brengen is ook geen pretjeEn ook een kreupelonderzoek met foto's is heel prijzig....
Wil totaal niet zeggen dat ik vind dat elk paard goed door de ront. keuring moet komen, maar imo is het prettig als je weet wat er zit of niet zit. Hier zou je (straks) met rijden rekening mee kunnen houden.
Nu is een 2 jarige nog niet uitgegroeid, maar toch lijkt het mij het geld wel waard.
Citaat:Poeh supermooie haffies komen hier voorbij! Hopelijk heb ik over niet al te lange tijd mijn eigen haflingerhengst op stal staan en reken maar dat ik m hier ook zal showen!
. Gemiddelde 2 jarige hengst kost momenteen denk ik tussen de €750 en €1000
daarom had ik daar ook naar gevraagd.