Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marlinH schreef:Ik vind het ook echt niet nodig om geld te vragen, wees blij als je een goede bijrijder vind! Ik zelf zou er in elk geval niet voor betalen..![]()
10 euro per keer?! Jeetje...
Marian0557 schreef:Mijn buurmeisje rijd al 8 jaar bij een man met goede paarden. Het is wel een man, met zijn boere ideeën. Zoals geen deken, geen extra bij voer. Ze heeft nog nooit iets hoeven te betalen.
Gentlegiant schreef:Tegek voor woorden
of niets of jij kunt haar/hem beter betalen...
Jij zoekt toch iemand?
Hier rijden de ruiters voor niets en hebben hun vaste paard en hier rijd ook verder geen andere ruiter op behalve ikzelf...
10 euro perkeerdat vraagt een manege voor een uurtje les zowat
Mabotje schreef:Ik heb 2 paarden en heb een bijrijdster voor de ene. Ze heeft dan ook volledig gebruik over dat paard en betaalt € 100,-. Het paard heeft eigen materiaal (zadel, hoofdstel, poetsspullen, etc). Ik denk niet dat je ergens voor € 100,- per maand een paard voor jezelf kunt hebben, dus ik vindt dat een redelijk bedrag. Maar als je een bijrijdster voor je eigen paard wilt en je vindt een goede, dan mag je blij zijn en vindt ik niet dat je er iets voor kunt vragen.