Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zidore schreef:*diepe zucht* ik denk dat ik er maar gewoon aan moet geloven en aan de schrob moet gaan
die hogedrukreiniger vind ik ook wel een strak plan
en manex, je tips zijn ook super.
ook die groene aanslagreiniger hebben we hier nog in de schuur staan, daar ga ik eerst wel even mee tekeer!
)
We hadden een doek en spons mee voor de naden en andere moeilijke plekjes en dat ging prima! We waren voor zo'n €5 en een half uurtje tijd helemaal klaar en hij zag er weer stralend schoon uit daarna! 
nat wordt je toch, zeker met een hogedrukspuit. Zidore schreef:Tamara21 schreef:Mijn dak van de trailer was ook groen.. Heb een pot witte verf gekocht (speciaal voor polyster) en mijn dakje is weer prachtig wit!!
hier zat ik ook aan te denken (voor het geval ik het er allemaal niet af krijg)
wat voor soort verf?
x_Quinta_x schreef:Mja Miss_montana, ligt er natuurlijk wel aan wat voor soort trailer je hebt
Polyester is heel makkelijk schoon te maken met een hoge druk reiniger en daar zitten geen naden aan.
Wat het is met hout en polyester dak weet ik wel dat als je op het hout spuit dat je naderhand strepen in het hout ziet. Dus enkel het dak met HD