Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Waarom zou je je paard aan iedereen moeten meegeven? Ik heb nog geen paard verkocht maar ik heb een duidelijke voorstelling wat ik in een mogelijke koper zoek, en voldoe je daar niet aan, dan is het jammer maar helaas.
Natuurlijk kun je een eerste indruk krijgen die niet klopt, en ook mensen die je goed denkt in te schatten kunnen uiteindelijk heel anders uitpakken.
sjakie schreef:Zelf nooit meegemaakt, maar heb ook nooit wat verkocht.
Wel een keer andersom. Had proefgereden en echt florisant ging het niet![]()
De desbetreffende handelaar heeft eerlijk gezegd dat ik vooral moest doen wat ik niet laten kon, maar dat het voor mij geen geschikt dier zou zijn. Ik heb dan ook afgezien van de koop. Kon het eerlijke erg waarderen
breezy302 schreef:Cassidy schreef:Waarom zou je je paard aan iedereen moeten meegeven? Ik heb nog geen paard verkocht maar ik heb een duidelijke voorstelling wat ik in een mogelijke koper zoek, en voldoe je daar niet aan, dan is het jammer maar helaas.
Natuurlijk kun je een eerste indruk krijgen die niet klopt, en ook mensen die je goed denkt in te schatten kunnen uiteindelijk heel anders uitpakken.
Dat hoeft ook niet en ik heb ook geen paard verkocht maar ik heb het weleens in mijn omgeving gezien dat een paard verkocht werd en de koper kwam kijken en die heeft dat paard zo staan afzeiken. Alsof het beest van alles mankeerde maar toch wilden ze die kopen.. Dat vond ik toen zo raar!

breezy302 schreef:En wat bijvoorbeeld als jullie een paard te koop hebben en jij wilt dat het paard 24/7 buiten staat maar de koper heeft daar andere ideen bij. Verkopen jullie dan toch omdat als een paard verkocht wordt je er toch niets meer over te zeggen hebt of weigeren jullie dan?
.
breezy302 schreef:princessleia schreef:Nou voor 35duizend euro begin ik wel te twijfelen hoor haha.heb een keer een bod gehad van 35 duizend euro maar dan zou hij naar het buitenland gaan nooit doe ik die van mij meer weg