Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
skippy1 schreef:Dan nog...550 aan voorrijkosten is wel erg veel als hij alle paarden op 1 dag inent. Mijn DA-en rekenen geen voorrijkosten boven een bepaald aantal.
annastasia schreef:Is dit niet voor het grootste gedeelte aan administratiekosten?
Wij hadden in januari de paarden laten enten.
Waren totaal 9 paarden en we wouden graag 3 rekeningen hebben.
Hij zei dat we het beter op 1 rekening konden zetten en dan later door het aantal personen delen.
Anders kwam er toch wel gauw zo'n 10,- administratiekosten bij.

Citaat:In die 550 euro zit wel het enten op zich in hé, alleen de ampul met werkzame stof betalen we nog apart.
Maar dan nog vind ik het veel geld. Het is geen hele dag werk, het is eenvoudig bandwerk en er is altijd iemand van stal bij om te assisteren met halsters omdoen etc.
En dit is nog excl BTW he mensen, die moeten we ook nog betalen.
Administratiekosten staan nergens vermeld. 10 euro per factuur??? Het is toch maar gewoon een blad papier afdrukken?
).Vjestagirl schreef:Als dit voorrijkosten EN ent kosten zijn vind ik het spotgoedkoop...
foxy80 schreef:skippy1 schreef:Wat betaal je in totaal voor de inenting?
Nu dus 10 euro
En dan nog apart de inhoud van de injectie, dat was nu en vorige keer 32 euro (equilis resequin)