Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Alhoewel mijn vriend het type is van "als je dan toch een nieuwe trailer koopt, dan kun je t beter gewoon goed doen" maarja....€1000, pffff! Hier een link naar een topic over losse zadelkasten Memuska @ [TAO] losse zadelkast in trailer? en hier nog 1 over zelf een zadelkamer inbouwen. Misschien heb je er wat aan
)
) kun je, als je bijv eens laat thuis bent, je spullen in de trailer laten hangen. dit kan natuurlijk ook met je auto, maar dan ruikt je hele auto erna en dat wordt niet altijd gewaardeerd door de omgeving
dan is een zadelkamer iets minder makkelijk 
ikke20 schreef:ik heb er een zadelkamer in. heerlijk kan alles erin geen vieze dekjes enz in je auto mooi alles kan hangen zonder te beschadigen. alleen nadeel als je paard hebt wat snel en makkelijk over de voorstang gaat.vraag maar aan je oude stalgenoot met pony met kikkerogendan is een zadelkamer iets minder makkelijk
) en ik zet de emmer water er ook altijd in... kaatjemuts schreef:ik heb de atec met zadelkamer en ik zweer erbij...
geen hooiresten ed meer in je auto, overzicht van je spullen en je zadel en hoofdstel kunnen hangen (helemaal handig met een stang en trens hoofdstel, hoef je m niet uit de knoop te halen, scheelt weer 10 min)
bovendien voor de luie ruiters onder ons (ikke dus) kun je, als je bijv eens laat thuis bent, je spullen in de trailer laten hangen. dit kan natuurlijk ook met je auto, maar dan ruikt je hele auto erna en dat wordt niet altijd gewaardeerd door de omgeving
die bovendien niet eens heel duur zijn.