Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het lessen doe je met een langere aanhanger dan een trailer, daar kijk je echt niet omheen!
Tijdens het examen (ong 25 min) moet je 1 bijzondere verrichting doen (dokje, recht achteruit, keren of bochtje achteruit) Gaat die niet goed, moet je er nog 1 doen.
jeltsje24 schreef:oke en daar dan achter uit in rijden of van voor erin en dan achteruit er weer uit!!! dat lijkt me wel lastig

cissy schreef:ik heb geen dokje gezien tijdens mn examen voor BE, wel bochtje achteruit en keren en door druk smal Maarssen-dorp heen
Alles moet op de spiegels helaas!
Andere vraag, hoe dik was die boete voor het niet hebben van E?
weet niet wat daar de boete van is. Maar weet wel dat als je zonder E rijdt met een combinatie waar je E voor nodig hebt dat je ook niet verzekerd bent 
spiegels vertekenen nogal cissy schreef:ik heb geen dokje gezien tijdens mn examen voor BE, wel bochtje achteruit en keren en door druk smal Maarssen-dorp heen
Alles moet op de spiegels helaas!
Andere vraag, hoe dik was die boete voor het niet hebben van E?
Evelli schreef:tip voor het achteruit rijden:
Als je naar links stuurt, gaat de trailer naar rechts en andersom. En dat door hebben en snel ermee kunnen handelen duurt lang.
Mijn tip en die werkt echt,
Als je recht achteruit wil en je ziet je aanhanger in je spiegel verschijnen: die kant opsturen waar je de aanhanger in de spiegel ziet komen.
Zie je hem in je linkerspiegel? Naar links sturen. Zie je hem rechts? Naar rechts sturen.
Zo heb ik mensen die het op de normale manier nooit begrepen binnen 1 minuut rechtachteruit leren rijden