Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je laat toch wel een eigen uitgekozen dierenarts komen he?
Somebitch schreef:Vind je contract er goed uitzien.Je laat toch wel een eigen uitgekozen dierenarts komen he?
Veel plezier.
Je hoeft niet persee een eigen dierenarts te nemen maar wel 1 die niet bij hun op stal komt. Tenminste, ik persoonlijk zou dat niet doen. Somebitch schreef:Je wilt niet weten hoeveel dierenartsen dat doen.Je hoeft niet persee een eigen dierenarts te nemen maar wel 1 die niet bij hun op stal komt. Tenminste, ik persoonlijk zou dat niet doen.
..
Citaat:Het Nederlandse recht is op deze koopovereenkomst van toepassing.
Gefeliciteerd.
) Toen ik er op ging zitten bleef hij stokstijf staan en verroerde geen been meer, we lagen dubbel, hij keek heel verbaast achterom naar zijn rug zo van wat doe jij daar nou bovenop mijn rug.. wel hebben we video gezien dat hij onder het zadel is, nog wat onwennig maar toch al super lopen dus dat zit er wel in maar hij moet echt opnieuw ingereden worden denk ik.edith2 schreef:Jeetje, klinkt goed joh. Gefeliciteerd. Hopelijk gaan jullie een mooie toekomst tegemoet.
Even off topic in de advertentie stond dat ze hem evt. wilde ruilen. Heb je nog naar de reden gevraagd of was je teveel onder de indruk van je nieuwe aanwinst??
ik moest het ook even opzoeken hahaha) en deze was voor haar man maar die zat steeds meer in buitenland daarom heeft ze besloten hem te verkopen. Ze kan zelf volgens haar dochter niet super rijden dus hij is haar te energiek zoals ze het zelf noemde. Verder heeft ze een stal vol leuke pony's, palomino, apaloosa etc en ze moet echt eea kwijt omdat het haar boven het hoofd groeit dus wie voor weinig een leuke pony zoekt..
chelletju schreef:dat is in de binnenbak hier op de manege. oke gaat weer ontopic hihi. leuk paard is dat. gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
querido schreef:edith2 schreef:Jeetje, klinkt goed joh. Gefeliciteerd. Hopelijk gaan jullie een mooie toekomst tegemoet.
Even off topic in de advertentie stond dat ze hem evt. wilde ruilen. Heb je nog naar de reden gevraagd of was je teveel onder de indruk van je nieuwe aanwinst??
haha nee hoor daar hebben we het wel over gehad, de vrouw die hem verkocht wilde zelf ook wel weer gaan rijden, had vroeger een eigen paard maar ze zoekt meer een 'wandelpaard' (lees recreatiepaard, op z'n bels heik moest het ook even opzoeken hahaha) en deze was voor haar man maar die zat steeds meer in buitenland daarom heeft ze besloten hem te verkopen. Ze kan zelf volgens haar dochter niet super rijden dus hij is haar te energiek zoals ze het zelf noemde. Verder heeft ze een stal vol leuke pony's, palomino, apaloosa etc en ze moet echt eea kwijt omdat het haar boven het hoofd groeit dus wie voor weinig een leuke pony zoekt..