Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Munnie schreef:Ze zeggen altijd dat als je de naam veranderd dat ongeluk brengt. Maar als je het wilt veranderen dan kan je gewoon op je strartkaart een sportnaam doen en die mag je zelf bepalen.
shirley4000 schreef:Munnie schreef:Ze zeggen altijd dat als je de naam veranderd dat ongeluk brengt. Maar als je het wilt veranderen dan kan je gewoon op je strartkaart een sportnaam doen en die mag je zelf bepalen.
Op je startkaart? in het paspoort kan het natuurlijk niet, maar een paard met afstamming word toch niet Petra genoemnd?
Munnie schreef:Ze zeggen altijd dat als je de naam veranderd dat ongeluk brengt. Maar als je het wilt veranderen dan kan je gewoon op je strartkaart een sportnaam doen en die mag je zelf bepalen.
Sjuimpje schreef:shirley4000 schreef:Op je startkaart? Die heb ik nog niet,komt als ik heb getraind, over een jaartje ofzo, ik ga haar vrijdag namelijk pas ophalen!
Ga eerst maar eens fijn wennen aan je nieuwe paard dan komt er vanzelf wel een naam op je pad die bij haar past.
SemdeLorijn schreef:Wat voor een paard krijg je, wat is het karakter en hoe ziet ze er uit?
Ik ben goed in namen bedenken.
apple01 schreef:P.s je kan het naam in het paspoort veranderen. Heb ik zelf ook gedaan. Je krijgt dan geen nieuw paspoort, maar een verwijzing naar een bladzjide in het paspoort met de 'nieuwe' naam. En wat denk je het kost MAAR EEN PAAR TIENTJES. dus als je het wil, gewoon doen dit was trouwens bij het kwpn