Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
linda212 schreef:vindt de trailer wel erg donker
mijn paard zou hier niet tegen kunnen misschien kun je verder kijken voor een trailer met ramen erin deze zijn ook vast goedkoop te verkrijgen
proefritje maken we zowiezo! eva1969 schreef:Ik zie dat er een rubberen mat/vloer? in ligt. Hou er even rekening mee dat wanneer daar vocht onder is gekomen dat dat heel erg snel rot. Ik zou deze trailer dan ook zeker van de onderkant goed bekijken, eventueel een schroevendraaier mee zodat je hier en daar in de bodem kan steken om te zien of het hout rot is, en de aansluiting van de wanden op de bodem zijn ook bekende rotplekken. Succes.
ikke schreef:Als je dat bij mijn trailer zou doen, stuurde ik je per ommegaande van het erf! Elke prik met een schroevendraaier is een beschadiging in de vloer en dus een hulp om nog sneller te rotten!
Beter is het om met de achterkant van diezelfde schroevendraaier op de bodem te kloppen. Je hoort vanzelf aan de verschillen in geluid of daar wat mis is. Klinkt de gehele vloer min of meer hetzelfde, dan is de vloer zeer waarschijnlijk geheel goed.
Wesco is een goed merk en indien de trailer daadwerkeijk zo goed is als ie eruit ziet, gaat ie nog jaren probleemloos mee. De leeftijd is relatief.
Een goede harde houten bodem krijg je geen schroevendraaier in al had je het graag (Op de manier waarop ik het zou doen dan, met grof geweld lukt alles
).