Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)cissy schreef:mooie trailer en slimme oplossing, maar daar mag je wel een beste trekauto voor zetten!
(en met B mag je er niet mee rijden, voor het geval hier iemand op bokt die vraag toch gaat stellen)
Eigen gewicht is al 1250 kg, met 1 paard erin wordt dat al gauw 1850 kg. Dus wel zware trailer.
xxx88 schreef:het trekken is geen probleem, onze auto mag 3500kg trekken.
@ikke: ik zou de trailer zonder woongedeelte nemen
de site die hier staat is van Brugge (België). maar ik denk dat hij inderdaad van Engeland komt.
ik ga de trailer zeker serieus bekijken.
ik vroeg me alleen af ofdat er mensen waren die er ervaring mee hadden, of met het merk.
die kunnen waarschijnlijk wat meer zeggen over de kwaliteit enzo...
Ervaring heb ik er helaas niet mee, maar ik blijf even meelezen; ik vind het namelijk wel een hele insterssante trailer. Jammer dat Brugge o ver is om even "voor de lol" een trailer te gaan bekijken, ik zie wel vrij snel aan een constructie of daarover is nagedacht en of de boel degelijk in elkaar zit.
xxx88 schreef:@ikke: op de site staat bij contact toch ook een Nederlands adres.
sassie76 schreef:Ik heb zaterdag mijn equi trek trailer opgehaald. Het gaat om het model show.
Ben er echt heel erg tevreden mee. De eerste rit is al gemaakt. Leeg ligt hij stabiel achter de auto en met paard uiteraard ook. Ik heb zelf een camera in de trailer en het paard heeft een hele rustige rit gemaakt.
Tot nu toe ben ik dus heel erg tevreden!