Ik zou misschien naar deurne willen, maar hoor zowel positieve als negatieve verhalen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een opleiding op deurne en wat voor?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Melll schreef:nou weten wat hun er van vinden, of t echt zo slecht geregeld en alles is zoals sommige zeggen, want ja dan hoef k er al geeneens meer over na te denken;)
Melll schreef:ooh zo bedoel je,nou in mijn familie is al bedrijf waar k voor zou kunnen ' werken' dan zeg maar.maar dan heb ik wel eerst 'diploma'nodig want als ik dan toch nog iets anders wil doen zit er ook de bedrijfskundige kant in,dus dat ik ook wat anders heb om op terug te vallen
ikke schreef:Melll schreef:ooh zo bedoel je,nou in mijn familie is al bedrijf waar k voor zou kunnen ' werken' dan zeg maar.maar dan heb ik wel eerst 'diploma'nodig want als ik dan toch nog iets anders wil doen zit er ook de bedrijfskundige kant in,dus dat ik ook wat anders heb om op terug te vallen
Als dat je reden is, ga dan gewoon een traject in voor bedrijfskunde. Wil je als bedrijfskundige iets te melden hebben, dan verwacht men dat je minimaal een HBO-opleiding hebt gedaan, maar meer is beter in dat wereldje.
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo dat dat bedrijf binnen je familie specifiek gebaat is bij iemand met "Deurne" tenzij het een manegebedrijf is.

februari zijn er bij ons weer open dagen en meeloopdagen
Melll schreef:Ik doe nu havo iig.![]()
Wat houd jou sportopleiding in dan, wat moet je er allemaal mee doen en wat kun je er later mee?
bonzwa schreef:Nou het houdt in dat ik van september tot februari naar school ga maandag t/m vrijdag. Elke dag theorie en praktijk lessen en per week 2 keer springen 2 keer dressuur en nog 1 dag afgewissled met buiten rijden en longeren. Je ontbijt luncht en dineert op school we beginnen sochtends rond kwart over 6 en zijn zo rond half 6 altijd wel klaar.
Je hebt 2 keer per halfjaar weekenddienst dan blijf je een weekend op school de paarden in de molen doen en voeren enzo.
Nou en het andere halfjaar zit je op stage