Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikke schreef:Marijke is een fijne meid die echt wat te melden heeft. Natuurlijk is ook Marijke niet heilig, maar ze weet waar Abraham de mosterd haalt dat dat kan ik zeker niet van elke instructeur zeggen.
Voor mij persoonlijk heb ik niks met dit soort dingen, maar als ik de kans krijg om een paar lessen bij Marijke te pikken, zal ik dat zeker niet laten. En met een 'nieuwe' trailertrekauto voor de deur komt die mogelijkheid weer dichterbij.
garny95 schreef:je kan een maand proberen, ik vind het heerlijk leermateriaal dus ik heb me aangemeld. Verder vind ik het knap hoe ze dit zo op de kaart zet, ik vind dat goed ondernemerschap en heel slim. Als je niet kunt betalen vanuit Belgie dan zou ik er even een mailtje aan wagen...
scooby09 schreef:Je zal een bann nummer of ibac nummer nodig hebben waarschijnlijk.
Mail haar anders even ze kan je die gegevens wel geven.
) kan best het nodige van haar leren. charlie1989 schreef:ikke schreef:Marijke is een fijne meid die echt wat te melden heeft. Natuurlijk is ook Marijke niet heilig, maar ze weet waar Abraham de mosterd haalt dat dat kan ik zeker niet van elke instructeur zeggen.
Voor mij persoonlijk heb ik niks met dit soort dingen, maar als ik de kans krijg om een paar lessen bij Marijke te pikken, zal ik dat zeker niet laten. En met een 'nieuwe' trailertrekauto voor de deur komt die mogelijkheid weer dichterbij.
niet heilig, wil zeggen dat heel dat paardenbegrijpengedoe opgezet spel is?
Waratje schreef:scooby09 schreef:Je zal een bann nummer of ibac nummer nodig hebben waarschijnlijk.
Mail haar anders even ze kan je die gegevens wel geven.
Je bedoelt de BIC (bankcode) en IBAN (internationale versie van je bankrekeningnummer).
Enne, Charlie1989, met 'niet heilig' bedoelt Ikke dat ze niet alles weet, ze is geen goeroe maar een mens dat het nodige te vertellen heeft. De meeste mensen op Bokt (inclusief ikzelf) kan best het nodige van haar leren.
MarcR schreef:De tittel is "paarden begrijpen" maar nergens vindt ik een verwijzing naar het inleven in de denkwereld van paarden. Zonder deze basis kan je nooit een paard begrijpen en dit is essentieel in de relatie tussen paarden en mensen. Vroeger bestede ik daar ook geen aandacht aan maar de afgelopen jaren heb ik dit geleerd van onze trainers en door zelf te zoek en te observeren.
In de tekst ligt de nadruk volledig op het rijtechnische aspect en er wordt geen aandacht besteed aan andere aspecten zoals opvoeding.
Kuggur schreef:Ik haakte al af bij "de methode die ik ontdekt heb etc". Deze intro getuigt van een groot ego en een commerciele instelling, niet veel meer. Lijkt me sterk dat deze dame zoals ze zelf schijnt te menen exclusieve wijsheid in pacht heeft.
charlie1989 schreef:garny95 schreef:je kan een maand proberen, ik vind het heerlijk leermateriaal dus ik heb me aangemeld. Verder vind ik het knap hoe ze dit zo op de kaart zet, ik vind dat goed ondernemerschap en heel slim. Als je niet kunt betalen vanuit Belgie dan zou ik er even een mailtje aan wagen...
hoe heb jij betaald?
als je via mastercard wil betalen moet je je kaartnummer en controlenummer invoeren, maar mijn nummer past niet in dat kadertje.
het komt over alsof ze iedereen wil en KAN helpen maar niet iedereen KAN dit betalen per maand , dus de mensen die wel een betere ruiter willen worden maar het niet kunnen betalen krijgen een behoorlijke domper te verwerken, als je dit dus niet gaat en kunt volgen dan word je dus nooit een betere ruiter, zo komt het op mij over, Ik vind het nogal misleidend.