Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

muiszje schreef:ps: castreren vind ik altijd zonde, zeker als het een mooi pony'tje is met goed bloed en aanleg.. maar het is immers de keus van de eigenaresse geweest om op deze stal te staan en heeft de wensen te respecteren van de mensen die er al stonden, zeker als die merrie's hebben.
Voor hetzelfde geld is de pony redelijk suf en doet ie bijna niets met zn hengst-zijnde.

KiWiKo schreef:dan alsnog is het de hengsteneigenaar om daarop te reageren en een verbod op te stellen mbt de merrie eigenaar........
gevoelsmatig heel verkeerd ben ik met je eens, maar soms moet je rechtmatig handelen

KiWiKo schreef:als jij je voorzorgsmaatregelen aan kan tonen, dan delft hij altijd het onderspit
djoni schreef:Ik denk dat ik eerst maar eens met de eigenaresse van die hengst ga praten, bij haar ga neerleggen dat ik het niet echt eens ben met een hengst op deze stal, en wat voor voorzorgsmaatregelen ze in gedachten had