Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meissielief schreef:Ik ben verzekerd bij EFO , ik vind het een fijne verzekering want je paard kan erin blijven tot dat hij dood gaat. De meeste verzekeringen verzekeren een paard tot een bepaalde leeftijd en als hij te oud word , dan word je paard uit de verzekering gehaald.

Grit schreef:Zoeff; was dat ook bij van Bierum of een andere verzekering?
Vind ik ook een belangrijk aspect.
Zo blijft het wikken en wegen
meissielief schreef:Grit, ik ben benieuwd , wil je het antwoord laten weten ?
Want anders ben ik verzekerd bij een verzekering waar ik de voorwaarden niet helemaal van weet!
Grit schreef:Ik ben voor mijn verzekering (inclusief ziektekosten) rond de 350 per jaar kwijt met een paardwaarde van 2500 euro.
Suzanne F. schreef:Grit schreef:Ik ben voor mijn verzekering (inclusief ziektekosten) rond de 350 per jaar kwijt met een paardwaarde van 2500 euro.
Dus ik zou al 1000 euro per jaar kwijt zijn voor die van mij.
Dat doe ik gewoon niet. Vooral niet door al die kleine lettertjes met een eigen risico van zoveel honderd euro en dan nog alle uitsluitingen....
amyz schreef:ook maar ff een vraag over verzekeren: heb mn veulen goedkoop gekocht en lees overal dat de schadevergoeding nooit meer bedraagt dan het verzekerde bedrag.. houdt dit dan in dat ik dus niet meer uitgekeerd kan krijgen dan de aankoopwaarde van mn paardje? ga m natuurlijk niet voor t tienvoudige verzekeren:P