Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maybe2 schreef:ik denk als dit meisje er werk van gaat maken dat je toch het paard moet terug nemen.er staat volgens mij een bepaalde tijd voor wanneer zij het paard weer terug kan geven.maar ik weet het niet zeker hoor.
als ik jou was zou ik eens informatie daar over in gaan winnen bij een jurist of advocaten kantoor,die willen jou voor de telefoon wel vertellen of je het paard weer moet terug nemen.
als ik mijn hart zal volgen zou ik ook zeggen,dit heb ik je allemaal verteld en stond ook in de advertentie,maar ja.
hoop voor je dat je er uit komt,dit zijn namelijk altijd van die vervelende dingen.
maybe2 schreef:ik denk als dit meisje er werk van gaat maken dat je toch het paard moet terug nemen.er staat volgens mij een bepaalde tijd voor wanneer zij het paard weer terug kan geven.maar ik weet het niet zeker hoor.
als ik jou was zou ik eens informatie daar over in gaan winnen bij een jurist of advocaten kantoor,die willen jou voor de telefoon wel vertellen of je het paard weer moet terug nemen.
als ik mijn hart zal volgen zou ik ook zeggen,dit heb ik je allemaal verteld en stond ook in de advertentie,maar ja.
hoop voor je dat je er uit komt,dit zijn namelijk altijd van die vervelende dingen.
Jootje24 schreef:Ja er staat 6weken voor.. dus 1 week..
Maar mijn vader heeft afgesproken dat we er vanavond heen zouden gaan en dat ik dan op zal gaan zitten om te kijken wat hij doet.
maar hiervoor moeten we dus wel weer even 166km rijden
maybe2 schreef:ik zou er toch even achter aan gaan en na gaan vragen hoe het precies zit,en wel voor vanavond.dan ben jij wat rustiger en dan weet je zeker dat die mensen je niks kunnen maken.
wij hebben een keer zoiets gehad met een trailer maar ik weet niet of ik dat kan gaan vergelijken,maar goed,wij moesten hem toen wel terug nemen.
maybe2 schreef:maar je zit nu ook achter de computer,dus kun je ook wel bellen.
je zoekt gewoon in een telefoonboek een juristen kantoor die bel je op en legt je verhaal uit dan kunnen ze jou direkt vertellen van hoe en wat,t'his maar 5 min.dan ga jij vanavond wat zekerder naar die mensen.
Symphonic schreef:Ik ga er verder niet over uitwijden, maar TS krijgt hier wel heel makkelijk gelijk, terwijl er veel en veel meer aan de hand is met dit paard. En dat beperkt zich echt niet tot moeilijk opstappen. Ik heb dit paard vanaf dag één meegemaakt, dus het is iets dat absoluut niet later ontstaan is, en al zeker niet door ondeskundig gebruik.
Symphonic schreef:Ik ga er verder niet over uitwijden, maar TS krijgt hier wel heel makkelijk gelijk, terwijl er veel en veel meer aan de hand is met dit paard. En dat beperkt zich echt niet tot moeilijk opstappen. Ik heb dit paard vanaf dag één meegemaakt, dus het is iets dat absoluut niet later ontstaan is, en al zeker niet door ondeskundig gebruik.
Ylana schreef:Symphonic schreef:Ik ga er verder niet over uitwijden, maar TS krijgt hier wel heel makkelijk gelijk, terwijl er veel en veel meer aan de hand is met dit paard. En dat beperkt zich echt niet tot moeilijk opstappen. Ik heb dit paard vanaf dag één meegemaakt, dus het is iets dat absoluut niet later ontstaan is, en al zeker niet door ondeskundig gebruik.
Er wordt gereageerd op de vraag van de TS.
Niet zo zeer makkelijk gelijk geven, maar op het verhaal wat hier verteld word.
Wanneer een verhaal anders loopt, iets wat buitenstaanders dus niet kunnen weten, zal er het één en anders kunnen veranderen aan advies.