Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vjestagirl schreef:Het paard kan alleen teruggebracht worden in geval van een chronisch gebrek dat al aanwezig was bij de verkoop, waar de koper niets vanaf weet en wat het paard niet meer geschikt maakt voor het gebruiksdoel. Geen klik is geen reden
CD28 schreef:Nee hoor dat is niet verplicht. Persoonlijk zou ik dat ook niet doen, je weet nooit wat ze met je paard uithalen. Laat die persoon dan maar een keertje extra bij jou komen rijden.
wopkelover schreef:enook kun je verborgen gebreken opmerken zoals stal ondeugden dampigheid allergieen mischien is het paard wel suf gemaakt met die pata de keren dat jij komt kijken je weet maar nooit
wopkelover schreef:tja ik heb dan weer een andere mening
ik zou echter nooit een paard kopen waarbij ik geen proef periode van 2 weken a een maand kan krijgen
je moet toch immers weten of het paard wel een beejte bij je past het kan niet in 2 weken a een maand maar je hebt zo wel een beeld van het paard
enook kun je verborgen gebreken opmerken zoals stal ondeugden dampigheid allergieen mischien is het paard wel suf gemaakt met die pata de keren dat jij komt kijken je weet maar nooit
en zover ik weet kan jij dat niet allemaal uitzoeken met een klinische keuring