Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ik ben aangewezen op een paardentaxi als ik ergens naar toe wil
*
sans6 schreef:Weet je, het is een service die wij willen bieden, en natuurlijk is het dan de bedoeling dat we er iets aan overhouden (naast benzine en afschrijving zit er natuurlijk ook tijd in).
Het is ook niet zo dat we een x aantal ritten per maand MOETEN hebben, dus voor diegene die zoals ikke (niet ik, maar bokker ikke) zelf alle rijbewijzen hebben en een paardentaxi dan te duur vinden, kan ik ook alle begrip opbrengen.
Maar voor wie NIET die mogelijkheid heeft, kunnen we dan misschien wél iets betekenen, en wat de kosten daarvan worden, daar zijn we dus nog over bezig
o0eefje0o schreef:voor de lol zou ik het niet gebruiken wel als het echt nodig is! ik vind het bij de meeste paardentaxi bedrijven vaak duur!
voordeel voor jou is dat je je vrachtwagen dan op grijskenteken mag rijden en dus veeeel goedkoper uit bent in wegenbelasting en verzekering enzo geloof ik!
Ligt inderdaad wel aan de prijs, maar voor verhuizing of aankoop paard is het inderdaad heel handig. In een oude Bit (géén idee welk nummer) stond ooit eens een test en daar kwam uit, alles meegerekend, dat wanneer je, geloof ik, minder dan 12x per jaar de trailer gebruikte, het goedkoper was om een paardentaxi in te schakelen. 
.
Breghje schreef:Ja, sterker nog, ben op zoek naar een vrachtwagen met chauf eventueel om een strandrit te kunnen organiseren bij ons op stal. Alleen.....jullie zitten aan de andere kant van het land, dus dat gaat hem niet worden.
Ik zoek iemand die in de buurt van Zeeland/ Noord-Brabant op de grens met een vrachtwagen zou kunnen rijden. En het liefst ook nog een soort van betaalbaar eigenlijk...

ikke schreef:Breghje schreef:Ja, sterker nog, ben op zoek naar een vrachtwagen met chauf eventueel om een strandrit te kunnen organiseren bij ons op stal. Alleen.....jullie zitten aan de andere kant van het land, dus dat gaat hem niet worden.
Ik zoek iemand die in de buurt van Zeeland/ Noord-Brabant op de grens met een vrachtwagen zou kunnen rijden. En het liefst ook nog een soort van betaalbaar eigenlijk...
Zal ik je uit de droom helpen; stop maar met zoeken.
Je kunt een vrachtwagen niet rijden voor minder dan 1,50 euro per km. Reken dus maar uit wat het je gaat kosten. In Bennekom kun je Busser bellen, die heeft paardenwagens met chauffeur te huur.
maar de hoop flakkerde heeeeel even op
. Dat een vrachtwagen het nodige kost weet ik, ik heb bij iemand bijgereden die er eentje had voor zijn 6 paarden, maar die wil niet voor anderen rijden wat uiteraard zijn goed recht is. Maar ik ga echt geen reiskosten voor de afstand half NL betalen, dan gaan we voorlopig nog maar niet naar het strand.