Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) maar je weet het maar nooit.
)
)
De klik was er meteen en hij voldeed echt aan al mijn eisen en dat waren er een hoop
Heb er ook een topic over gehad: zoektocht naar paard: zijn mijn eisen te hoog? Nu ben ik helemaal gelukkig met met paardje. Jouw droompaard komt ook, geduld hebben en blijven zoeken en kijken. Laat hem wel volledig keuren door je eigen dierenarts en als het paard al gekeurd is, doen dan de cd van de foto's even laten bekijken door je eigen dierenarts, just in case... Veel succes en geef de moed niet op! Adin schreef:Aangezien mijn 8 jarige ruin is afgekeurd en een waslijst aan gebreken heeft (gehad) zoek ik echt een paard zonder bemerkingen bij aankoop. Mijn paard had ocd in zijn sprongewrichten, kissing spines (waar hij veel last van heeft) en artrose in zijn halswervels. Ondanks dat een dierenarts zegt dat een paard hoogstwaarschijnlijk geen last gaat krijgen van de bemerkingen is het risico mij gewoon te groot.
Straks kan ik beter een rusthuis voor paarden gaan beginnen dan dat ik lekker kan rijden.
Na aankoop kan er natuurlijk ook nog vanalles misgaan maar dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het paard goed heb gekocht.