Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Silence schreef:Tja, het is laks van haar, maar met een strenge en veeleisende eigenaar als jou zou ik als verzorgster ook niet blij worden.
Ik bedoel...wat is er nou toch mis met het paard alleen losgooien en laten rollen?
Is toch heerlijk voor het paard. Ik snap niet zo goed dat je je daar zo ontzettend druk om maakt.
Als alles precies op jouw manier moet vind ik niet dat je een verzorgster moet nemen.
Niemand is 100% zoals jij, iedereen heeft een eigen manier.
Maar als jij je zo ergert aan haar, waarom dat niet een keer een persoonlijk gesprek en alles via sms?
Het is duidelijk dat ze verkeerd bezig is en moet daarom wel aangepakt worden.
Misschien samen een middenweg vinden.
Oja, en schaduwaccounts zijn niet toegestaan zonder toestemming van een mod.
AnnemiekvM schreef:Zou een goedkopere stalling niet iets zijn waar je paard elke dag naar buiten gaat.
Dan kun je het misschien alleen redden? Dan hoef je niet elke dag te gaan?
Miss_Brandy schreef:Nee dat kan niet, alles in de buurt is even duur. Ik red het misschien net qua kosten om alles alleen te doen, maar de afspraak was dat ze gewoon mee zou betalen.
En ze betaald de helft van de stalling.
Verdere kosten zoals hoefsmid, dierenarts, verzekering, ontworming en overige bijkomende kosten zijn gewoon voor mij.
De afspraak was inderdaad dat we beide de helft betaalde, dat wilde ze opeens niet meer dus dan hield het op.
Ik heb me daar bij neergelegd, maar om zo opeens zo laat te betalen, nog neit dus, vind ik gewoonweg associaal.