Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 
ik heb je al ge pb't.
)
.
Anne_GTI schreef:Daarnaast hebben we het niet over grote bedragen en kan je daar nog wel een gokje mee wagen.
Liezel1 schreef:Als het een "grasmaaiertje" zou zijn, keur ik niet.
Beestjes hebben weinig belasting, als je een beetje verstand van zaken hebt, kun je wel globaal zien of zo een beestje gezond is.
Zodra het een pony is waar iets van gevraagd gaat worden, altijd klinisch keuren.... Voorkomt een hoop sores, die je achteraf niet meer goed kan maken.

Waves schreef:Anne_GTI schreef:Daarnaast hebben we het niet over grote bedragen en kan je daar nog wel een gokje mee wagen.
Ik heb dit wel vaker gelezen van mensen maar dat snap ik nooit zo goed. Als je een leuke recreatiepony koopt van 1500,- dan is het toch wel de bedoeling dat je er heel wat jaartjes goed mee kan rijden en misschien ooit weer kan verkopen?
OK, je verliest misschien minder aan de aanschafwaarde als het dier niet gezond blijkt maar het probleem is hetzelfde, je zit met een grasmaaier of hoge dierenartskosten en kan het dier niet goed meer verkopen.
Dus ook bij een goedkope pony zou ik laten keuren.