Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ontzinken was toen 0,80 euro per kilo, verzinken was 1 euro per kilo met een minimum van 20 euro.

koene schreef:http://www.werkenmetmerken.nl/tencoprac ... -3531.html
Die houtcoat zwart kan ik ook pakken.
Lijkt mij prima geschikt voor de vloer neem ik aan?:D
Het hout lijkt me geen probleem, het ijzerwerk is stukken meer werk lijkt me. Verven vond ik nou weer niet zo'n groot probleem
De wanden zet ik uiteraard ook goed in de verf, dat word ook wat van tenco en kit de naden goed af.

koene schreef:Ik heb vanmorgen even een collega gevraagd die in de brommer restauratie zit, en die wist een bevriende zandstraler die ik ook kon vragen, heb hem zojuist gebeld, en hij wil de trailer binnenkort even zien. Hij schatte 300 euro voor gritstralen en epoxy primer erop. Leek mij een vrij aardig aanbod
Dan kan ik daarna het ijzerwerk gaan schilderen.
Hij adviseerde mij om de open balken in het frame dicht te lassen, zodat hier geen roestvorming op kan treden.
Het hout lijkt mij zo geen probleem, als het frame goed is heb je de basis goed
koene schreef:Wat verdient voor jouw de voorkeur om anti-roest in de kokers tegen te gaan? En hoe krijg je dat door de gehele koker?
Waxoyl starterkit blank 2,5 liter + drukpomp + spuit + verlengslang € 58,75, die?
Of de jumbo handpomp + verlengslang van €25, waarmee kom ik de hele koker door?
koene schreef:Update: Ik heb met De Witte smid gebeld, over die rubbers, en ze zijn daar 67,50 per stuk, en ik moet er 4. Hoe zou je zoiets kunnen namaken?
.
koene schreef:Ik kan via Westfalia Benelux een betonplex plaat, 24 mm, 153 x 305 kopen, voor 175 euro, is dat wat? Andere trailerboeren zijn een stuk duurder.... tot +/- 300 euro. Lijkt mij wel een geschikte plaat, niet?

koene schreef:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SBC6P6RU.jpg
Dit zijn dus die rubbers waar ik het over had, zitten precies achter het wiel, hebben wij het over dezelfde, ikke??
Zoja dan mailde DWS mij:
Kosten;
Nylon bus voor draagarm € 7,25 inclusief BTW per stuk
Metalen bus (geleidingsbus), M12 € 4,- inclusief BTW per stuk
Exclusief administratie- + verzendkosten € 12,50
Oja, bodem meneer komt hem, mits hij in de buurt is, ook nog us afleveren
koene schreef:Contact opnemen met Westfalia
Wilt u meer weten over Westfalia-producten? Hiervoor kunt u direct bij de importeur terecht. De adresgegevens zijn:
Westfalia Trailersystems Benelux BV
Glashorst 102A
3925 BV Scherpenzeel (gld)
tel : +31 654 98 13 64
fax : +31 33 258 83 97
e-mail : info@westfalia-trailersystems.eu