Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
#Ymke# schreef:Ik heb een hotra elegance 1 3/4 paards met zadelkamer en vind het echt ideaaaal! Als ie stilstaat kan ik er voer etc in opslaan en anders hangt m'n zadel mooi op een stang. Alles heb je overzichtelijk bij de hand, ideaal!
en of die zadelkamer duur is.. Sundancer schreef:Atec starline diamond 1.5 heb ik ook nog bij gestaan. Heb zelf gekozen voor een Weijer met alle opties. De Atec heeft achter geen lasverbinding met het onderstel. De Weijer heeft dit wel.
LeOnIe_me schreef:#Ymke# schreef:Ik heb een hotra elegance 1 3/4 paards met zadelkamer en vind het echt ideaaaal! Als ie stilstaat kan ik er voer etc in opslaan en anders hangt m'n zadel mooi op een stang. Alles heb je overzichtelijk bij de hand, ideaal!
mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald?en of die zadelkamer duur is..
LeOnIe_me schreef:Sundancer schreef:Atec starline diamond 1.5 heb ik ook nog bij gestaan. Heb zelf gekozen voor een Weijer met alle opties. De Atec heeft achter geen lasverbinding met het onderstel. De Weijer heeft dit wel.
ik heb eerst ook nog naar weijer gekeken.. die heeft alleen geen paniekdingen op de stangen. wat ik belangrijk vind ivm met ervaring van een paard dat over de stang komt
LeOnIe_me schreef:Sundancer schreef:Atec starline diamond 1.5 heb ik ook nog bij gestaan. Heb zelf gekozen voor een Weijer met alle opties. De Atec heeft achter geen lasverbinding met het onderstel. De Weijer heeft dit wel.
ik heb eerst ook nog naar weijer gekeken.. die heeft alleen geen paniekdingen op de stangen. wat ik belangrijk vind ivm met ervaring van een paard dat over de stang komt
Sundancer schreef:Atec starline diamond 1.5 heb ik ook nog bij gestaan. Heb zelf gekozen voor een Weijer met alle opties. De Atec heeft achter geen lasverbinding met het onderstel. De Weijer heeft dit wel.
[/quote]LeOnIe_me schreef:ikke schreef:Dan laat je die toch gewoon plaatsen! Weijer bouwt alles wat de klant wil (zolang je daar ook voor wil betalen).
Henra is ook niet fout, niks mis mee zelfs, maar Atec heeft het bij mij verbruid.
wat zijn jouw ervaringen met atec?¿ ik heb niets anders dan goede gehoord

Veldjesgraaf schreef:Hallo,
Ik ben weijer, henra, hotra dealer en heb op dit moment de volgende aanbieding:
1x weijer traveller basic € 2900 ex btw
1x Veiligheidsstangen/paniekstagen € 35,- ex btw ( gewoon mogelijk)
1x gietvloer € 250 ex btw
1x krapstroken € 165 ex btw
Kwalitief doet de weijer niet onder bij de andere merken maar de prijs is een stuk scherper. Je kunt ons contact gegevens vinden op http://www.bveldjesgraaf.nl om een aantal offertes aan te vragen of een afspraak te maken
Atec heeft trouwens weleens de problemen dat de uitzetramen lekkage hebben of bobbels op hout krijgen. lekkage bij raam komt omdat raam ergens anders wordt gemaakt als de kap.
Henra is helaas net iets duurder als de weijer. De Henra heeft als voordeel dat de binnenhoogte voor het paard heel hoog is.
Met vriendelijke groet,
Mark Veldjesgraaf
Veldjesgraaf schreef:Atec heeft trouwens weleens de problemen dat de uitzetramen lekkage hebben of bobbels op hout krijgen. lekkage
ikke schreef:Veldjesgraaf schreef:Hallo,
Kwalitief doet de weijer niet onder bij de andere merken maar de prijs is een stuk scherper. Je kunt ons contact gegevens vinden op http://www.bveldjesgraaf.nl om een aantal offertes aan te vragen of een afspraak te maken
Atec heeft trouwens weleens de problemen dat de uitzetramen lekkage hebben of bobbels op hout krijgen. lekkage bij raam komt omdat raam ergens anders wordt gemaakt als de kap.
Henra is helaas net iets duurder als de weijer. De Henra heeft als voordeel dat de binnenhoogte voor het paard heel hoog is.
Met vriendelijke groet,
Mark Veldjesgraaf
Die gietvloer zou ik nooit doen, Mark, en je zou als dealer toch moeten weten waarom. Voor de rest nette prijzen, maar dat is niks nieuws![]()
ik vraag me af of Weijer niet ook een verhoogde kap kan leveren, al zal het prijsverschil dan waarschijnlijk weg zijn. Overigens is Henra geen foute wagen, alleen jammer dat de fabrikant het begrip "service" zo raar interpreteert. Bij-de-weg wat zijn jouw ervaringen met Masta?
Veldjesgraaf schreef:Hallo,
Met vriendelijke groet,
Mark Veldjesgraaf