Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarchaL schreef:Ik ben al jaren verzekerd bij equinrisk ( voorheen interpolis) en ben zeer tevreden. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en uitkering gebeurd snel en netjes. Ik heb mijn premie er ieder jaar dubbel en dwars uit.
Waratje schreef:Wat spook jij allemaal uit met je paard? Ik heb in bijna 16 jaar maar 1x de DA 's avonds laten komen voor een koliekje en dat kost echt geen honderden euro's, erger nog het haalde zelfs nog lang geen 100 euro. Dus hoe jij ieder jaar weer je premie eruit haalt is mij een raadsel![]()
Ik zie eigenlijk alleen een DA voor het jaarlijkse enten en wanneer ze niet in functie zijn.
Needje schreef:Tsja, sommige mensen hebben gewoon pech.
Ik heb in de 5 jaar dat ik dit paard heb de premie voor 5 jaar er ook al dubbel en dwars uit hoor. 1 operatie was al ruim 2500 euro...
Voor nu hoop ik dat ik elk jaar de premie gewoon weggooi.
MarchaL schreef:Ik heb mijn premie er ieder jaar dubbel en dwars uit.

Needje schreef:Alleen de premie voor de ziektekosten heb ik er ook zo uit hoor.
Daar kijk ik ook alleen naar. DAT betaal ik voor de ziektekosten. Dat andere niet.
Ik ben van mening dat je al snel rond de 100 euro zit als er een DA langskomt. Dus hij hoeft maar 2x te komen en je zit al aan je premie.
je hebt trouwens wel een prachtig dier Needje ( haha, ben bevooroordeeld, Sultan x Trakehnerbloed doet het hier ook nogal goed
).