onley schreef:indd zoals gezegd zorg dat je goed de weg op gaat
een goede trekauto die het gewicht ook aankan
en niet kantje boord
zorg voor goeie banden en goede remmen
blijf ten alle tijden rustig en raak vooral niet in paniek
maar ik moet zeggen er zijn een hoop medeweggebruikers die totaal geen rekening met je houden en je gewoon bij wijze van de weg af duwen
met name de vrachtwagenchaufuers
heb het al zelf ondervonden bij het invoegen op een druk punt waar ik eigenlijk niet tussen paste en werd gewoon aan de kant geduwd door een vrachtwagen die ook op mijn rijbaan wilde en dus gewoon zonder aankondeging kwam
en die had me echt wel gezien hoor
Dat laatste deed een Belg ook eens. Helaas voor die Belg was het vrij rustig en had ik een Disco V8 bij me. Ik ben ervoor gedoken en een forse remactie uitgevoerd. Belg was niet zo blij, geloof ik........
Maar feitelijk heb ik weinig problemen met vrachtwagenchauffeurs, ongeacht of ik met m'n Fordje rondtoer, de Range of m'n eigen vrachtwagentje. Rij die gasten niet in de weg, dan rijden ze jouw ook niet in de weg. Acties als van die Belg heb ik echt zelden meegemaakt en met 1.000.000+ vlieguren heb ik toch best wat rondgetoerd, zou ik denken. Om heel eerlijk te zijn heb ik meer last van idioten met dikke-BMW's-met-dikke-uitlaat of soortgelijks en van malloten die niet gewoon aan 120km/h een vrachtwagen durven inhalen, waarbij dat laatste gewoon oorzaak is van een aanzienlijk aantal files in NL!!