Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Hebben een 2 paards trailer en onze paarden zijn groot.
ging echt met gemak.
Citaat:Is het grijs kenteken of geel?
Merlinde schreef:Je mag ZONDER e rijbewijs rijden als het lege gewicht van je auto meer is als het volle gewicht achter je trailer..
Van die auto's heb ik weinig verstand.. Weet wel dat je met een beetje trailer en 2 paarden aan behoorlijk wat kilootjes zit..
Ik mag met de Chevrolet a 1800 kilo ook geen 2 paardstrailer trekken + 2 paarden
Trailer met een mtm van 2000 zou dus al een auto voor moeten die leeg meer weegt dan dat. Samen < 3500kg en dus toch een E rijbewijs nodig!
Zilvermoon schreef:Wat allemaal wel niet mag... of niet mag..
Mn vriend heeft een auto opel omega. Weegt 1500 kg. Hebben een 2 paards trailer. En doen er ook 2 paarden in en gaan er mee weg.
Nog nooit controle gehad. En de auto kan het zat afremmen en trekken.
En als ik jou was zou ik wel je e rijbewijs halen. Altijd makkelijk en is zo gehaald.
Zilvermoon schreef:Wat allemaal wel niet mag... of niet mag..
Mn vriend heeft een auto opel omega. Weegt 1500 kg. Hebben een 2 paards trailer. En doen er ook 2 paarden in en gaan er mee weg.
En als ik jou was zou ik wel je e rijbewijs halen. Altijd makkelijk en is zo gehaald.
tegen paard, trailer EN auto doen.Zilvermoon schreef:Dan zou ik een vrachtwagentje moeten kopen om met 2 paarden op stap te kunnen. Hier in de regio word veel door de vingers gezien. Heb nog nooit iemand gehoort hier die de paarden af moest laden of ook maar problemen heeft gehad met de zelfde gewicht auto en ook 2 paarden in de trailer.
ikke schreef:Zilvermoon schreef:Wat allemaal wel niet mag... of niet mag..
Waar woon jij?? Dan weet ik tenminste waar ik weg moet blijven of met m'n Defender moet rijden, zodat IK het in ieder geval overleef.............
Wat jij doet is jouw probleem, maar als je iemand invalide rijdt, is het einde Feestje, dan kun je![]()
tegen paard, trailer EN auto doen.
Haal je C-rijbewijs, koop een vrachtwagentje en lach de hele wereld uit (doe ik al 20 jaar).
Zilvermoon schreef:Dan zou ik een vrachtwagentje moeten kopen om met 2 paarden op stap te kunnen. Hier in de regio word veel door de vingers gezien. Heb nog nooit iemand gehoort hier die de paarden af moest laden of ook maar problemen heeft gehad met de zelfde gewicht auto en ook 2 paarden in de trailer.
Zilvermoon schreef:Prima ik ben asociaal. Zeg dat ook even tegen alle andere mensen die ook met zulke combinaties rijden. Zijn er meer dan je denkt.